اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۷۸۰
یک داور پیشکسوت در فوتبال اسپانیا برای فرونشاندن جنجال هدیه دادن باشگاه رئال مادرید به داور بازی‌اش برابر ویارئال، مجبور شد به حقیقت تلخی اعتراف کند.
۱۴:۴۵ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| در حالی که جنجال‌‌ها به خاطر قضاوت بازی تیم‌های فوتبال رئال مادرید و ویارئال در ابتدای هفته جاری ادامه دارد، یکی از داوران قدیمی فوتبال اسپانیا برای خاتمه دادن به این جنجال‌ها به واقعیت جالبی اشاره کرده است.

ادواردو ایتورالده گونسالس 50 ساله که سال 2012 بازنشسته شد، با اشاره به جنجالی که به خاطر هدیه دادن باشگاه رئال مادرید به خسوس خیل مانسانو، داور بازی کهکشانی‌ها و ویارئال شکل گرفته است، به شبکه دپورتس کواتروی گفت: پیراهن‌هایی که باشگاه به داوران هدیه می‌دهند معمولاً سایز XXXL است. آنها پیراهن‌هایی که فروش نمی‌رود را به ما داوران هدیه می‌دهند.

به دنبال بازی تیم‌های رئال مادرید و ویارئال که با اعلام یک پنالتی جنجالی به سود کهکشانی‌ها همراه بود و با نتیجه 3 بر 2 به سود این تیم خاتمه یافت، رئیس «زیردریایی زرد» گفت که از حرکت مانسانو برای هدیه گرفتن از تیم میهمان - کیسه‌‌ای با لوگوی باشگاه رئال مادرید حاوی دفترچه و خودکار و اقلامی مشابه - خوشش نیامده است. این ماجرا جنجال بزرگی به راه انداخت که کمیته داوران فوتبال اسپانیا را مجبور به نشان دادن واکنش کرد.
منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری