اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۷۵۱
پیروزی ارزشمند پرسپولیس برابر الوحده امارات بازتاب زیادی در رسانه‌های عربی داشت.
۱۲:۱۵ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الوحده امارات رفت.

 

سرخ‌پوشان پایتخت پیروزی شیرینی را به دست آوردند. آنها تا دقایق پایانی با نتیجه دو بر یک از حریف خود عقب بودند اما روی دو گلی که مهدی طارمی به ثمر رساند در نهایت با نتیجه سه بر دو پیروز بازی شدند و به صدر جدول رده بندی صعود کردند.

 

پیروزی پرسپولیس بازتاب زیادی در رسانه های عربی داشت:

 

 

* الوصال: ضربه سر کشنده طارمی، خوشحالی آسیایی الوحده تکمیل نشد

در گزارش این سایت آمده است" الوحده تا دقایق پایانی با نتیجه دو بر یک از حریف ایرانی خود پیش بود اما طارمی با ضربه سری که زد بازی را به تساوی کشاند و در نهایت هم خود این بازیکن گل پیروزی را به ثمر رساند."

 

 

* البیان امارات: الوحده نتوانست برتری خود را حفظ کند

" الوحده می توانست سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آورد اما دو گلی که طارمی در دقایق پایانی به ثمر رساند باعث شد تا حریف ایرانی سه امتیاز را به دست آورد."

 

 

* النهار: پیروزی ایران الوحده امارات را سه تایی کرد

"مهدی طارمی زمینه را برای پیروزی تیمش برابر الوحده امارات مهیا کرد. او توانست در دقایق پایانی دو گل به ثمر برساند تا نماینده ایران در نهایت بازی را با نتیجه سه بر دو به سود خود به پایان برساند."

 

 

* ۲۴.com: پیروزی ارزشمند پرسپولیس با درخشش طارمی

" نماینده ایران پیروزی ارزشمندی را برابر حریف اماراتی خود به دست آورد و توانست با درخشش مهدی طارمی در دقایق پایانی شکست را با پیروزی عوض کند تا هم امتیاز با الهلال و به خاطر تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده بندی قرار گیرد."

 

 

* gulf ۳۶۵: پرسپولیس صدرنشینی را از الهلال گرفت

این سایت عربستانی هم نوشت: "پرسپولیس پیروزی ارزشمندی را با درخشش مهدی طارمی به دست آورد و توانست در دقایق پایانی شکست را با پیروزی عوض کند. نماینده ایران با این پیروزی ارزشمندی که به دست آورد به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به الریان در صدر جدول قرار گرفت."

 

 

* الإمارات الیوم: خوشحالی آسیایی الوحده کامل نشد

این سایت اماراتی هم نوشت: "الوحده در نیمه نخست کنترل بازی را در اختیار داشت و چند فرصت خوب گلزنی را از دست داد، این درحالی بود که نماینده ایران تنها چشم به ضد حملات دوخته بود و توانست چند بار با این تاکتیک دروازه الوحده را تهدید کند اما مهاجمان این تیم فرصت‌ها را به راحتی از دست دادند.

 

در نیمه دوم الوحده سراپا حمله شد و بهتر بازی کرد. بعد از آمدن اسماعیل مطر به بازی عملکرد الوحده بهتر شد. آنها دو گل به ثمر رساندند اما نتوانستند این پیروزی خود را حفظ کنند و در نهایت دو گل دریافت کردند تا دست آنها از نخستین برد آسیایی کوتاه ماند."

 

 

* الریاضیه: هم امتیاز شدن پرسپولیس و الهلال

این سایت عربستانی هم نوشت: "طارمی با دو گلی که به ثمر رساند پرسپولیس را برنده دیدار حساس برابر الوحده کرد. این دیدار تا دقایق پایانی با پیروزی دو بر یک الوحده دنبال می شد تا اینکه طارمی دو گل به ثمر رساند و پیروزی ارزشمندی را برای تیمش به ارمغان آورد."

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین