اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۷۳۵
مدافع صبای قم گفت: «من از لیگ برتر پیشنهاد داشتم اما به خاطر مازندران به آنها جواب منفی دادم تا در خدمت استانم باشم که دیدم داستان چیز دیگری است.»
۱۰:۱۵ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| حنیف عمران‌زاده و محسن فروزان پس از جدایی از باشگاه دسته اولی خونه‌به‌خونه به صبای قم پیوسته و زیر نظر صمد مرفاوی کار می‌کنند.

 

گلایه‌های عمران‌زاده از برخی موارد مانند حضورش در بازی‌های استقلال و تشویق آبی‌ها و سکوت باشگاه در این‌باره و بازی برای خونه‌به‌خونه بابل بهانه‌ای شد برای پیگیری حرف های وی که در آن به نکات ویژه‌ای اشاره داشت.

 

اظهارات عمران زاده را در ادامه می خوانید:

 

* یک مصاحبه از شما دیدم که در آن اشاره کرده بودی از استقلالی‌ها ناراحت هستی؟ ناراحت به خاطر حضورت در استادیوم به هنگام بازی آبی‌ها با السد و همچنین حمایت از استقلال در دربی که منصوریان در کنفرانس بعد از بازی با السد از تو و محسن فروزان تشکر کرد.

- من از منصوریان ناراحت نیستم و علی‌آقا شرمنده‌مان‌ کرد من از باشگاه و مدیریت آن ناراحت هستم که هیچ اشاره‌ای به این مورد نکردند. به هر حال چند سال برای استقلال بازی کرده و حق ما این نبود.

 

* چرا با منصوریان صحبت نکردی؟

- ولش کن من دیگر نمی‌خواهم در این‌باره صحبت کنم. از صبا صحبت کنیم.

 

* منتظر حضور صبا در یک جایگاه خوب در جدول رده‌بندی باشیم؟

- صد در صد همین‌طور است. ما در چند بازی اخیر نتایج خوبی گرفته‌ایم و حتما این روند را ادامه می‌دهیم. شک نکنید که صبا را به یک جایگاه خوب می‌رسانیم.

 

* بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان را دنبال می‌کنید؟

- مگر می‌شود دنبال نکنم. من در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردم. با 9 امتیاز می‌توان به دور بعد صعود کرد که استقلال هم از این قاعده جدا نیست.

 

* پاییز امسال در شمال و سر تمرین خونه‌به‌خونه گفتی برای کمک به تیم استان مازندران که متولد آن جا هستی آمده‌ای تا با کمک همه بازیکنان خونه‌به‌خونه را به لیگ برتر رسانده و مازندران صاحب نماینده در لیگ برتر شود.

- اصلا نمی‌خواهم از آن دوره صحبت کنم. انتخاب اشتباهی بود و مالکان این تیم اصلا هدفی برای رسیدن به لیگ برتر ندارند. آنها در همان لیگ یک اسم در کرده و نیازی نیست با بیست میلیارد هزینه تیمداری در لیگ برتر مشهور شوند.

 

* معلوم است که حسابی ناراحت هستی؟

- من در چند روز اخیر گفتم که انتخاب اشتباهی بود و نباید به لیگ یک می‌رفتم. من از لیگ برتر پیشنهاد داشتم اما به خاطر مازندران به آنها جواب منفی دادم تا در خدمت استانم باشم که دیدم داستان چیز دیگری است که به آن اشاره کردم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین