اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۵۷۳
اگرچه سرمربی پرسپولیس هیجده بازیکن در اختیار دارد اما بازیکنانی که بتواند برای تعویض کردن روی آنها حساب کند به سه بازیکن خلاصه می‌شود.
۰۳:۳۴ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| تعداد بازیکنان پرسپولیس هر روز در حال کمتر شدن است! بعد از رفتن امید عالیشاه و احمد نوراللهی، دو بازیکن اوکراینی پرسپولیس جدا شدند و حالا هم در بازی آسیایی نوبت غیبت رامین رضاییان و علی علیپور است.
 
البته برانکو ایوانکوویچ خوش شانس است که برای این بازی محروم یا مصدوم ندارد چون در غیر این صورت برای تکمیل لیست هیجده نفره هم دچار مشکل می‌شد.
 
اگرچه برانکو هیجده بازیکن در اختیار دارد اما بازیکنانی که بتواند برای تعویض کردن روی آنها حساب کند به سه بازیکن خلاصه می‌شود. صادق محرمی(ربیع خواه)، نریمان جهان و شهاب کرمی.
 
جالب است بدانید که از میان این سه بازیکن کرمی، تا الان برای پرسپولیس به میدان نرفته و بعید به نظر می‌رسد که در این بازی حساس روی او حساب کند مگر این که مجبور شود.
 
یعنی برانکو تنها دو بازیکن با تجربه بازی در ترکیب را در اختیار دارد و این بزرگترین خطری است که پرسپولیس را در بازی حساس مقابل الوحده تهدید می‌کند.
 
دیگر بازیکنان لیست پرسپولیس رادشوویچ، کرملاچعب، حامد آقایی، طاهرخانی، علوان زاده از بازیکنان پرسپولیس روی نیمکت هستند.
 
آخرین خبرهای دریافتی حاکی از آن است که با حضور 2 دروازه بان خارجی تعداد نیمکت نشین ها قرار است در بازی با الوحده به 20 نفر برسد.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری