اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۵۶۷
به گفته بازیکنان پرسپولیس، هم تیمی خاطی شان پس از مشاهده خبر درگیری اش در فضای اینترنت فریادی بلند سر می دهد و به شدت به تصمیم سرمربی معترض می شود.
۰۳:۱۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| پس از درگیری فیزیکی رامین رضاییان و علی علیپور در تمرین پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ با وجود اینکه در زمان این درگیری کوچک ترین واکنشی نشان نداده بود سر میز شام تصمیم گرفت این دو بازیکن را حسابی تنبیه کند.
 
برانکو به حدی از رضاییان و علیپور شاکی شده بود که سر میز شام از مدیرروابط عمومی پرسپولیس می‌خواهد که خبر درگیری و اخراج این دو بازیکن را رسانه ای کند و روی سایت باشگاه قرار دهد.
 
اما رضاییان که دیروز بابت درگیری‌اش با علیپور رسما عذرخواهی کرده، بعد از تصمیم برانکو چندین بار فریادش در اردوگاه قرمز شنیده شد. یک بار در صحنه درگیری با علیپور که با مشت به صورت مهاجم جوان پرسپولیس کوبید و همچنین یک بار دیگر در زمانی که متوجه شد خبر درگیری و اخراجش از اردوی پرسپولیس توسط سایت باشگاه رسانه ای شده است.
 
به گفته بازیکنان پرسپولیس رامین پس از مشاهده این خبر در فضای اینترنت فریادی بلند سر می دهد و به شدت به تصمیم برانکو معترض می شود هر چند دیگر برای پنهان ماندن این خبر دیر شده بود.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین