اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۵۲۰
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: ما از نظر مالی در مضیقه هستیم و این موضوع به وزارت ورزش اعلام شد تا بودجه سال آینده ما مورد تجدیدنظر قرار بگیرد.
۲۱:۳۰ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز|  علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون اظهار داشت: با وجود منابع محدود با حمایت‌های همه‌جانبه از سوی وزارت ورزش موفقیت‌هایی به دست آوردیم که جا دارد در اینجا از مجموعه خانواده ورزش تشکر کنم. در مجمع امروز علاوه بر تحلیل برنامه‌های سال گذشته، برنامه‌های سال آینده هم مورد تصویب قرار گرفت.

وی افزود: بودجه سال گذشته را مورد ارزیابی قرار دادیم و مشخص شد که این بودجه با برنامه‌هایی که فدراسیون دارد، در مضیقه هستیم. به داورزنی پیشنهاد شد منابع ما نسبت به گذشته مورد ارزیابی قرار بگیرد تا بتوانیم برنامه‌های مجموعه وزنه‌برداری را بیشتر محقق کنیم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در ادامه با اشاره به اینکه درخصوص حضور در مجامع بین‌المللی هم در نشست امروز بحث شد، خاطرنشان کرد: این موضوع به عنوان یک مسئله ملی باید موردتوجه قرار بگیرد. در اساسنامه ما به ورزش بانوان هم توجه شد، مجوز فعالیت نایب رئیس بانوان در استان‌ها با هماهنگی ما صادر شده است، این فعالیت‌های آموزشی زیرنظر نایب رئیس بانوان فدراسیون انجام می‌شود. در خصوص توزیع امکانات به استان‌ها با حمایت وزارت ورزش،‌ تجهیزاتی در اختیار آنان قرار داده شده است.

مرادی درباره مشکلاتی که انوشیروانی در خصوص مسائل مالی مطرح کرد و اینکه ترکش این مشکلات به ورزشکاران هم خورده است، تصریح کرد: منابع ما با توجه به برنامه‌هایی که داریم، قرار است مورد تجدیدنظر قرار بگیرد تا ملی‌پوشان هم بیشتر موردحمایت واقع شوند.

وی در خصوص کیانوش رستمی و پیگیری تمریناتش به‌تنهایی، یادآور شد: بارها گفتم کیانوش یکی از ورزشکاران خوب ماست، آیین‌نامه‌هایی تدوین شده است. این موضوع به مرور زمان حل می‌شود، در هفته اول لیگ هم همان‌طور که دیدید او خودش را خوب نشان داد، امیدواریم تعاملات بتواند به ورزش وزنه‌برداری کمک کند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این سوال که برخی کارشناسان می‌گویند ای‌کاش زمان مسابقات جام فجر در وقت دیگری بود تا بزرگسالان هم می‌توانستند با حضورشان اعتبار این مسابقه را بالا ببرند، عنوان کرد: بعد از المپیک‌ها در تیم‌های ملی بازنگری می‌شود، یعنی ما برنامه 4 ساله را برای المپیک بعدی، می‌ریزیم که در این برنامه به نوجوانان و جوانان هم کمک می‌کنیم. امسال چون سال بازنگری به احیای تیم‌های نوجوانان و جوانان است، با پیشنهاد سرمربی تیم ملی و بررسی این پیشنهاد در شورای فنی، قرار شد این رده  سنی در مسابقات جام فجر شرکت کنند.بالاخره باید این فرصت برای نوجوانان و جوانان فراهم شود.

مرادی ادامه داد: ترکیب تیم حفاری و ملی نفت به عنوان تیم امید در مسابقات جام فجر شرکت می‌کنند. بنابراین کسانی که بیرون از تیم ملی بودند، می‌توانند ارزیابی شوند و بر اساس آن می‌توانیم برای برنامه‌های سال آینده این موضوع را در دستورکار قرار دهیم.

وی در پایان از حضور تیم وزنه‌برداری آمریکا در مسابقات جام فجر با موافقت وزارت امور خارجه و شورای برون‌مرزی خبر داد و گفت: این موضوع امروز در شورای برون‌مرزی موردبحث قرار گرفت و قرار است به آمریکا اعلام شود تا در جام فجر شرکت کند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری