اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۵۱۱
دارنده نشان طلای وزنه‌برداری المپیک ریو گفت: وزنه‌برداری در صورت حمایت پتانسیل کسب سه مدال طلا در المپیک 2020 توکیو را دارد.
۲۱:۰۰ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| سهراب مرادی درباره شرایطش در اردوهای تیم ملی گفت: شرایط خوبی دارم و تمرینات را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان پیگیری می‌کنم و امیدوارم بتوانم بار دیگر برای وزنه‌برداری افتخارآفرینی کنم.

وی درباره حضورش در دسته 105 کیلوگرم لیگ و اینکه آیا تغییر وزن خواهد داد یا نه،‌گفت: تا المپیک 2020 در 94 کیلوگرم وزنه خواهم زد و این وزن، وزن ایده‌آل من است.

دارنده نشان طلای وزنه‌برداری المپیک ریو تصریح کرد: خوشحالم با وجود تمام سنگ‌اندازی‌ها و مشکلاتی که وجود داشت سال خوبی را با مدال طلای المپیک پشت سر گذاشتم. در آخرین لحظات به المپیک رسیدم و همین شرایط باعث شده بود استرس و فشار زیادی به من وارد شود. خوشبختانه با حمایت‌های فدراسیون و سرمربی تیم ملی مشکلات برطرف شد تا من به هدفم برسم. 

مرادی افزود: کار بسیار سختی داشتم اما می‌دانستم اگر به المپیک برسم حتما به مدال خواهم رسید. امیدوارم مسئولان ورزش به دغدغه‌های مالی ورزشکاران رسیدگی بیشتری داشته باشند تا با انگیزه و خیال راحت‌تری تمرینات را دنبال کنند. وزنه‌برداری پتانسیل بالایی دارد و در صورت حمایت می‌تواند سه مدال طلا در المپیک 2020 کسب کند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: وزنه برداری
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری