اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۵۰۶
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: بعد از اتفاقات اخیر حالا مشکلات مالی گریبان گیرمان شده که امیدواریم از این امتحان هم سر بلند خارج می‌شویم.
۲۰:۴۵ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| فرزاد حاتمی در گفت‌وگویی، در مورد پیروزی 2 بر یک تراکتورسازی مقابل سیاه‌جامگان، گفت: با توجه به جایگاه سیاه‌جامگان در جدول مسابقات لیگ برتر این تیم با ارائه یک بازی انتحاری فقط به فکر کسب 3 امتیاز و قرار گرفتن در رده‌های میانی جدول و فرار از منطقه سقوط بود. خوشبختانه ما توانستیم در نهایت هر سه امتیاز این بازی را به خودمان اختصاص دهیم. 

وی افزود: موقعیت‌های زیادی در این بازی به دست آوردیم ولی تنها 2 توپمان را به گل تبدیل کردیم. سیاه‌جامگان برای خروج از بحران خیلی تلاش کرد ولی هوشمندانه بازی کردیم و سه امتیاز را گرفتیم.

مهاجم تراکتورسازی در رابطه با عدم حضورش در ترکیب اصلی و اینکه در نهایت گل برتری تیمش را به ثمر رساند، گفت: این صلاحدید کادر فنی و امیر قلعه‌نویی بود که من بازی را از روی نیمکت دنبال کنم. به تصمیم سرمربی تیم احترام می‌گذارم و اگر دو دقیقه هم فرصت حضور در میدان را پیدا کنم سعی می‌کنم از همان دو دقیقه استفاده کرده و برای تیمم مفید ظاهر شوم.

حاتمی در مورد اینکه گلی که در این بازی به ثمر رساند با حواشی همراه بود و بعد از بازی شایعاتی در رابطه با کم‌کاری رضا شربتی بازیکن سیاه‌جامگان مطرح شد، گفت: در دقایق پایانی بازیکنان بسیار خسته هستند اگر بررسی کنید می‌بینید درصد اشتباهات در دقایق پایانی خیلی بیشتر از دقایق ابتدایی بازی است. خستگی زیاد و دوندگی فراوان طی 90 دقیقه ضریب اشتباهات را بالا می‌برد. از سوی دیگر ضربه‌ای که به تور زدم در 4، 5 متری دروازه بود و بازیکن سیاه‌جامگان فرصت کافی برای واکنش نداشت. متأسفانه تهمت‌های زیادی بعد از بازی به این بنده خدا زدند که این مسأله به هیچ وجه زیبنده نیست. به کسی که مورد تأیید سرمربی تیمش است یک عده خدانشناس تهمت زدند. 

وی در رابطه با اینکه برخی از بازیکنان به تعویق یک هفته‌ای بازی و عدم وجود کاور روی چمن مسابقه قبل از بارش برف اعتراض کرده بودند،‌ اظهار داشت: سیاه‌جامگان تیم دوست‌داشتنی است و به خداداد عزیزی سرمربی سابق این تیم  علاقه زیادی دارم. مسئولان مشهد کمک کنند تا ورزشگاه‌های این شهر شرایط بهتری داشته باشند. برای شهر بزرگی مثل مشهد بسیار بد است که ورزشگاهش کاور نداشته باشد. این یک چیز پیش‌پا افتاده است. در زمین‌های دسته 2 یا دسته 3 تهران هم روی چمن کاور می‌کشند. اینکه بگویند در مشهد بودجه نداریم زیبنده نیست. روز بازی بیش از 4، 5 هزار هوادار آمدند و باید برای آنها احترام قائل بود البته این تعویق بازی به سود ما شد و توانستیم دو بار به زیارت امام رضا برویم اما هزینه‌های زیادی به باشگاه تحمیل شد. 

مهاجم تراکتورسازی در رابطه با فاصله 6 امتیازی تیمش با صدر جدول، عنوان کرد: به قول امیر قلعه‌نویی امسال اسیر مشکلات زیادی شدیم در ابتدای فصل ورزشگاه نداشتیم و در زمین تمرینمان به میدان می‌رفتیم. وقتی ورزشگاه درست شد هوادارانمان را محروم کردند، وقتی محرومیت هواداران تمام شد با محرومیت بازیکنان روبرو شدیم الان هم مشکلات مالی گریبانگیرمان شده است که امیدوارم از این امتحان‌ها سربلند خارج شویم.

حاتمی در مورد  اینکه برخی از بازیکنان این تیم نسبت به مشکلات مالی لب به اعتراض گشودند، گفت: مشکلات مالی وجود دارد و مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه برای حل این مشکلات تلاش می‌‌کند. تیم‌مان درگیر جرایم و شکایت‌های 4، 5 سال قبل شده و متأسفانه تیم را از حضور در نقل و انتقالات محروم کردند. آجرلو اگر این شکایت‌های 4، 5 سال اخیر نبود پول بازیکنان را پرداخت کرده بود. به هر حال پرداختی‌ها عقب افتاده و امیدوارم که هر چه زودتر با درایت آجرلو این مشکل حل شود. 

وی در مورد مشکل تراکتورسازی در استفاده از بازیکنان جدید و اینکه در این شرایط احمد نوراللهی، امید عالیشاه و هاشم بیگ‌زاده نمی‌توانند برای این تیم به میدان بروند عنوان کرد: واقعاً به غیر از تأسف خوردن کار دیگری نمی‌توانیم کنیم این بازیکنان از لحاظ فوتبالی متضرر شدند و حفظ توانایی خود در شرایطی که 6 ماه فرصت بازی کردن نداشته باشید بسیار سخت است. امیدوارم این نفرات بتوانند هر چه زودتر شرایط بازی کردن را پیدا کنند و مشکلشان حل شود. 

مهاجم تراکتورسازی در رابطه با دیدار مقابل سایپا، خاطرنشان کرد: سایپا در هفته‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته نتایج قابل قبولی بگیرد آنها در تهران هم ما را اذیت کردند امیدوارم در بازی این هفته که در تبریز برگزار می‌شود بتوانیم عملکرد خوبی ارائه کنیم.

وی در پایان گفت: از هواداران تراکتورسازی که ما را همیشه حمایت می‌کنند ممنونم. امیدوارم آنها تیم را در تبریز تنها نگذارند و بار دیگر با حضور در ورزشگاه ما را حمایت کنند. ما از مشکلات زیادی رنج می‌بریم و حداقل هواداران با حمایتی که می‌کنند بستر را برای موفقیت فراهم کنند. 

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری