اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۳۶۴
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: «کی روش و برانکو نباید به خودشان فکر کنند و باید به فکر ایران باشند.»
۰۴:۰۰ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز|  حمید استیلی درباره دیدار پرسپولیس مقابل الوحده اظهار داشت: «تیم های در آسیا کار دشواری دارند اما ما بازیکنان توانمندی داریم. پرسپولیس در بازی نخست خود مقابل الهلال کار دشواری داشت. آنها صدرنشین لیگ عربستان بودند و اگر پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی تمرکز بیشتری داشت می توانستیم برنده بازی باشیم. البته دیگر تیم های ما مثل استقلال هم از ضربات ایستگاهی ضربه خوردند.»
 
وی افزود: «پرسپولیس در بازی دوم قطعا بهتر و راحت تر از بازی اول ظاهر خواهد شد. زیرا بازیکنان با تجربه بیشتری به میدان می روند. ضمنا بازی در امارات است و ایرانی های زیادی به حمایت از پرسپولیس خواهند پرداخت. تنها نقطه تاریک بازی اول پرسپولیس این بود که میزبانی را از ما گرفتند و مجبور شدیم در کشوری ثالث به میدان برویم.»
 
بازیکن اسبق پرسپولیس درباره اختلافات این روزهای کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ بیان داشت: «همه اینها به مدیریت فوتبال برمی گردد. روزی که کی روش به فوتبال ما آمد اگر به گونه ای با وی قرارداد می بستیم که شرح وظایفش مشخص بود کار به اینجا کشیده نمی شد. الان هم رییس فدراسیون فوتبال و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باید ورود کنند و این فضا را تغییر دهند و اجازه ندهند از این اختلافات تیم ملی و پرسپولیس آسیب بخورند. پرسپولیس بازیکنان زیادی دارد که می تواند به تیم ملی کمک کند. کی روش و برانکو نباید به خودشان فکر کنند و باید به فکر ایران باشند.»
 
وی در ادامه گفت: «معتقدم که کی روش خدمات زیادی به فوتبال ما کرده و کاریزمای بالایی دارند ولی اینجا همه چیز در پرچم ایران خلاصه می شود. دود این دعوا به چشم تیم ملی می رود.»
 
سرمربی اسبق پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: «باید ببینیم در قرارداد کی روش چه وظایفی مشخص شده است اما اینکه اعلام شود بازیکنان پرسپولیس دعوت نخواهند شد راه حل مشکلات نیست. پرسپولیس تیم بزرگی است و طرح این صحبت ها به این مجموعه هم آسیب می زند. این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و در آستانه یک بازی مهم قرار دارد و مسلما چنین اظهاراتی روحیه بازیکنان را خراب می کند.»
 
استیلی در پایان درباره اینکه کی روش گفته است اگر برانکو عذرخواهی کند بازیکنان پرسپولیس دعوت می شوند گفت: «برانکو یک مربی خارجی است اما اگر در این ماجرا طرف حساب کی روش یک ایرانی بود حتما به خاطر پرچم ایران و منافع تیم ملی عذرخواهی می کرد. البته من نمی گویم آقای برانکو همین امروز عذرخواهی کند فقط معتقدم مربیان ایرانی به خاطر تیم کشورشان غرورشان هم زیر پا می گذارند.»
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری