اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۳۴۴
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اگر داور به سود دو تیم اشتباه کند مشکلی نیست اما اشتباه داور به نفع یک تیم غش کردن داور است.
۰۲:۵۹ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| محمود فکری در گفت‌وگویی، در مورد دیدار روز چهارشنبه با خیبر خرم‌آباد گفت: هر دو تیم به سه امتیاز بازی نیاز داریم و برای پیروز شدن می‌جنگیم. توانایی‌های دو تیم هم تقریبا در یک حد است. تنها نگرانی من در این مسابقه بحث داوری است. امیدوارم اگر داور اشتباهی می‌کند این اشتباه به سود هر دو تیم باشد. حساسیت در پایین و بالای لیگ یک بسیار زیاد است. اگر ما هم حرفی در مورد داوری می‌زنیم فقط از روی نگرانی است. امیدوارم مسئولان کمیته و دپارتمان داوری و سازمان لیگ هم حساسیت بیشتری  در مورد قضاوت مسابقات  داشته باشند.

وی ادامه داد: ممکن است با جابجایی یک امتیاز بر اثر اشتباه داور تیمی سقوط کند اگر اشتباه داوری برای هر دو تیم رخ دهد شائبه‌ای ایجاد نمی‌شود اما وقتی اشتباه داوری فقط به سود یکی از دو تیم رخ می‌دهد ذهنیت‌ها به سمت دست‌های پشت پرده می‌رود. وقتی داور فقط به سود یک تیم اشتباه می‌کند اسم آن دیگر اشتباه داوری نیست و اسم دیگری دارد. شاید بتوان آن را غش کردن به سمت یک تیم دانست. به هر حال این حرف‌های من فقط بابت نگرانی است و امیدوارم مسئولان هم حساسیت بیشتری به خرج دهند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد بازی در روز 28 اسفند با تیم پارس جنوبی گفت: مشکلی بابت بازی در این روز نداریم. اتفاقا باعث می‌شود که بازیکنان تیم در شرایط مسابقه به تعطیلات بروند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری