اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۲۷۳
عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: آرامش خوبی در کشتی فرنگی حاکم است و تمام بچه‌ها با روحیه و انگیزه تمرینات را دنبال می‌کنند.
۱۷:۲۱ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| بهرام مشتاقی در گفت‌و‌گویی، درباره شرایط فرنگی‌کاران برای حضور در جام‌جهانی گفت: بعد از المپیک، کشتی فرنگی در حال پوست‌اندازی است و تمام سرمایه‌ها در اردو حضور دارند.

وی ادامه داد: در برخی اوزان، به خاطر نزدیکی شرایط کشتی‌گیران، نتوانستیم به جمع‌بندی نهایی برسیم و این موضوع را به کادر فنی سپردیم تا در هفته آخر بهترین ترکیب را انتخاب کنند. به هر حال هیچکدام از سرمایه‌ها نباید هدر بروند چون بعد از جام‌جهانی، مسابقات قهرمانی آسیا، جهانی و بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: خوشبختانه آرامش بسیار خوبی در کشتی فرنگی حاکم است و فرنگی‌کاران با کادر جدید هماهنگ شدند. از طرفی آنطور که با حضور در اردوها متوجه شدم، تمرینات بسیار متنوع شده است و با شیوه‌های جدید تمرینی، کشتی‌گیران آماده می‌شوند. همه روحیه و انگیزه بالایی دارند و از قهرمانی در جام‌جهانی صحبت می‌کنند.

مشتاقی درباره اعلام اسامی تیم روسیه و صحبت‌های سرمربی این تیم برای قهرمانی در جام‌جهانی گفت: بسیار خوشحالم که روسیه تیم قدرتمندی را معرفی کرده است؛ تمام جامعه کشتی از این موضوع خوشحال هستند. در کشتی آزاد تیم جوانی را به ایران آوردند، اما در فرنگی نفرات شاخصی را که همه از بهترین‌های جهان هستند را معرفی کردند. هرچند اگر روس‌ها هم قهرمان جام‌جهانی شوند، اما نفع اصلی را کشتی‌گیران جوان ما برده‌اند چرا که با بهترین‌های جهان سرشاخ شدند.

وی خاطرنشان کرد: مطمئن باشید این جوانان کاری خواهند کرد کارستان و با دست پر جام‌جهانی را ترک خواهند کرد. مطمئن باشید مقابل روس‌ها، حتی یک گام هم عقب‌نشینی نخواهیم کرد. انگیزه‌ای که من در این جوانان در تمرینات می‌بینم، مشخص است که فعل خواستن را صرف خواهند کرد.

مشتاقی در پایان با تشکر از رسانه‌ها گفت: باید در روزهای پایانی سال جاری از تمام اهالی رسانه که در طول این یک سال برای پیشرفت کشتی قلم زدند؛ چه منتقدان و چه کسانی که حمایت کردند تشکر کنم و امیدوارم همواره در راه اعتلای ورزش ملی کشور گام بردارند.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین