اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۲۶۵
سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان برای بازی تیمش با شهرداری بم در فولادشهر به باشگاه ذوب‌آهن نامه زده است.
۱۶:۴۴ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز|  سمیه شهبازی سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان گفت: با وجود اینکه 80 درصد راه قهرمانی را رفته‌ایم، اما باتمام قوا به دیدار تیم شهرداری بم خواهیم رفت.

سمیه شهبازی با اشاره به دیدار تیمش مقابل خیبر خرم‌آباد افزود: با وجود کسب نتیجه 6 بر صفر و انجام بازی یک طرفه، از بازی بچه‌ها راضی نیستم؛ کارهای تاکتیکی که از آنها خواسته بودم انجام ندادند؛ این در حالی است که قرار بود برای بازی بعد کارهای تاکتیکی را مقابل خیبر مرور کنند.

وی ادامه داد: با وجود کسب نتیجه خوب، از نظر تاکتیکی رضایت ندارم و در این امر نبود بازیکنان اصلی تاثیرگذار بود؛ نبود الهام فرهمند بسیار به چشم آمد؛ البته بازیکنان جایگزین در حد توان خودشان خوب ظاهر شدند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان با بیان اینکه مصدومان و محرومان تیم روی ارنج تاثیر داشتند تصریح کرد: به خاطر بازیکنانی که در اختیار نداشتم این ارنج را چیدم با این حال بازیکنان حاضر در زمین تنها 50 درصد آنچه انتظار داشتم را برآورده کردند.

شهبازی یادآور شد: من روی خط دفاعی تیم تمرکز دارم و متکی به فرد نیستم؛ شاید تمرینات اختصاصی بر هر فرد در نظر بگیرم، اما معتقدم باید روی خط دفاعی‌ام کار کنم. خط دفاعی آینده‌سازان از 4 مهره مستحکم تشکیل شده که شاید هر کدام نباشند ضعف ایجاد کند؛ اما باز هم تاکیدم روی خط دفاع است تا فرد.

وی به تساوی تیم شهرداری سیرجان و آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: با تساوی رقیب اصلی‌مان و اختلاف دو امتیازی که با وجود یک بازی کمتر با آنها داریم، با خیالی آسوده‌تر به مصاف شهرداری بم می‌رویم. با این حال هدف ما کسب عنوان قهرمانی بدون حتی یک شکست است و با تمام قوا به مصاف بم می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال آینده‌سازان ادامه داد: برای بازی در ورزشگاه فولادشهر به باشگاه ذوب‌آهن نامه زده‌ایم و منتظر جواب آنها هستیم؛ از سوی دیگر برای انجام این مسابقه در ورزشگاه نقش‌جهان چندان امیدوار نیستیم زیرا احتمال این اتفاق بسیار ضعیف است.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری