اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۲۴۷
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در این مطقع از فصل هر وقفه‌ای که به وجود می‌آید تیم‌ها را از شرایط مسابقه دور می‌کند و به ضررشان می‌شود.
۱۴:۵۰ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| نعیم سعداوی در گفت‌وگویی، در مورد شرایط فولاد خوزستان گفت: در برخی از مسابقات نیم فصل دوم با بدشانسی روبه‌رو شدیم. یا اینکه خوب بازی کردیم ولی نتوانستیم نتیجه مورد نظرمان را کسب کنیم.به طور مثال مقابل سایپا، ذوب‌آهن یا حتی در دیدار مقابل سیاه‌جامگان، با وجود 10نفره شدن عملکرد خوبی داشتیم. شرایط برای ما در حال سخت شدن بود که تیم را از بازی مقابل پدیده جمع کردیم و توانستیم در مشهد هر 3 امتیاز را به خود اختصاص دهیم.

وی افزود: روند خوبمان را می‌خواستیم مقابل گسترش فولاد ادامه دهیم که متأسفانه 2 گل خوردیم که انتظارش را نداشتیم. فکر نمی‌کنم تیمی به اندازه ما مقابل گسترش فولاد قدرتمند ایجاد موقعیت کرده باشد. در کل در این بازی هم به خوبی توانستیم نتیجه باخت را بازگردانیم اما موقعیت‌های زیادی از دست دادیم. تمام انگیزه، تلاش و هدفمان را معطوف به مسابقات ادامه لیگ کردیم تا بتوانیم نتایج درخشان و درخور شأن فولاد خوزستان کسب کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد مصدومیت وحید طالب‌لو و اینکه با توجه به پارگی رباط صلیبی مهرداد طهماسبی شاید مجبور به استفاده از دروازه‌بان سوم خود در دیدار مقابل صبای قم شوم، اظهار داشت: از روز اول گفتم؛ ما 3 دروازه‌بان خوب داریم که براساس شرایط تیم و تفکراتمان آنها را برای حضور در میدان انتخاب می‌کنیم. ابتدای فصل، طهماسبی به میدان می‌رفت و بعد از طالب‌لو استفاده می‌کردیم. در ادامه طهماسبی دچار مصدومیت شد که امیدواریم هرچه زودتر مشکل او برطرف شود. حالا با مصدومیت طالب‌لو روبه‌رو شدیم که هم خود او و هم کادر پزشکی تلاش می‌کنند تا هرچه زودتر شرایط حضورش در میدان را پیدا کند. ما احساس مرادیان را به عنوان دروازه‌بان سوم در اختیار داریم؛ او بسیار باانگیزه است و قبلا تجربه حضور در لیگ برتر را هم با لباس استقلال اهواز داشته است.

وی در مورد وقفه‌ای که در لیگ برتر به وجود آمد، گفت: این وقفه‌ها به صلاح فوتبال نیست. چرا که در اوج رقابتها قرار داریم. هر وقفه‌ای تیم‌ها را از شرایط طبیعی و نرمال دور می‌کند و واقعا متضرر می‌شویم. در این وضعیت شرایط برای تیم‌های آسیایی که در روند مسابقات هستند بهتر خواهد بود البته راهی هم برای جلوگیری از این وقفه‌ها وجود ندارد. تیم‌ها تلاش می‌کنند با تدارک بازیهای دوستانه، بازیکنان‌شان را در شرایط مسابقه حفظ کنند.

سعداوی در پاسخ به این سوال که سرنوشت ارنست انفور به کجا انجامید، گفت: این بازیکن با توجه به اینکه چند ماهی حقوق دریافت نکرد، بدون هماهنگی با ما و باشگاه ایران را ترک کرد. باشگاه شرایط این بازیکن را پیگیری می‌کند تا در مورد بازگشت یا توافق به جدایی، به نتیجه برسد.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد اینکه فولاد هم با مشکلات مالی روبه‌رو بوده است، عنوان کرد: اکثر باشگاه‌ها مشکل مالی دارند و ما هم از این مسئله مستثنی نیستیم. بازیکنان تیم برنامه‌های خود را پیش می‌برند و هیچ‌وقت از این موضوع به عنوان اهرم و حربه‌ای برای فشار بهره نبردند. باشگاه هم با قدرت پای کار است تا با رفع این مشکلات، شرایط را برای عملکرد بدون دغدغه اعضای تیم فراهم کند.

وی در رابطه با دیدار مقابل صبای قم در هفته بیست و سوم لیگ برتر تصریح کرد: بازی ساده‌ای در پیش نداریم. مسابقه با صبا از چند جهت برای ما دارای اهمیت است. صبا چند هفته‌ای است عملکرد مناسبی داشته و با جذب مهره‌های جدید، با کیفیت کار می‌کند. این تیم در شرایط ایده‌آل قرار دارد و صمد مرفاوی با مشکلات فراوان تیم را به خوبی جمع کرده است. به اعتقاد شخصی من، مرفاوی از سالم‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین مربیان فوتبال است که برایش احترام زیادی قائل هستم. کار بسیار سختی داریم و با وجود تمام مشکلات، محرومیت عبدالله کرمی و بهرام رشیدفرخی و مصدومیت 2 بازیکن به میدان می‌رویم. البته این حرفها را نزدم که بگویم تیم دست و پا بسته‌ای هستیم بلکه انگیزه و هدف مشخصی داریم و می‌خواهیم با دست پر میدان را ترک کنیم. بختیار رحمانی هم که با مصدومیت روبه‌رو بود، کارش را کنار تیم تازه شروع کرده است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین