اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۲۲۵
هافبک تهاجمی سرخپوشان گفت: «الوحده امارات بازی اولش را به الریان واگذار کرده و به همین دلیل در دیدار با ما در خانه‌اش دست به هر کاری خواهد زد تا برنده شود.»
۱۲:۳۵ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| سامان نریمان‌جهان که تنها دو، سه دقیقه بازی پرسپولیس مقابل الهلال به او رسید در خصوص تساوی مقابل تیم عربستانی نظرات جالبی دارد. این بازیکن از تنها حسرت پرسپولیس در دیدار مقابل الهلال گفته است.

 

اظهارات نریمان جهان را در ادامه می خوانید:

 

* از بازی با الهلال بگو.

- فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی را مقابل الهلال ارائه دادیم و گل بسیار زیبایی را هم توسط محسن مسلمان به ثمر رساندیم. واقعاً بدشانس بودیم و فقط چند دقیقه برای پیروزی کم آوردیم اما با این وجود، من فکر می‌کنم مساوی در آغاز راه آن هم مقابل تیمی مانند الهلال برای تیم ما بد نبود.

 

* در رابطه با صدرنشینی الریان قطر در گروه‌تان چه صحبتی داری؟

- سه تیم همگروه ما تیم‌های بسیار خوبی هستند، الوحده امارات هم بر خلاف تصور بعضی‌ها اصلاً حریف ضعیفی نیست و چون بازی اولش را مقابل الریان واگذار کرده اصلاً نمی‌توان تیم اماراتی و حریف آینده ما را ضعیف دانست.

 

* الوحده را در امارات می‌برید؟

- تیم اماراتی بازی اولش را به الریان واگذار کرده و به همین دلیل در دیدار با ما در خانه‌اش دست به هر کاری خواهد زد تا برنده شود. صرف‌نظر از شرایط حریف، اوضاع ما هم به گونه‌ای است که باید پیروز شویم. مقابل الهلال بخشی از قدرت تیم خودمان را نشان دادیم و از آنجا که روحیه و شرایط فنی خوبی داریم با تمام وجود به مصاف الوحده می‌رویم تا با حمایت هواداران‌مان که در دبی تعدادشان هم کم نیست تیم الوحده را شکست دهیم تا 4 امتیازی شویم.

 

* در بازی با الهلال افسوس چه چیزی را خوردی؟

- افسوس غیبت هواداران چون تنها نکته‌ای بود که ما خلأ آن را با تمام وجود احساس کردیم. با حضور هواداران که در هر بازی ورزشگاه را پر می‌کنند ما 2 گل از الهلال پیش بودیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین