اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۱۹۳
یک بی تدبیری ساده، یک اخطار بی جا و تنها چند ثانیه سهل انگاری از سوی یک بازیکن، می‌تواند تا چند هفته روی عملکرد یک تیم تأثیر بگذارد.
۰۴:۵۳ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| یک بی تدبیری ساده، یک اخطار بی جا و تنها چند ثانیه سهل انگاری از سوی یک بازیکن، می‌تواند تا چند هفته روی عملکرد یک تیم تأثیر بگذارد. همان اتفاقی که درباره کمال کامیابی نیا رخ داد و هنوز تبعات اخطار دوم او در بازی با تراکتورسازی برای این تیم ادامه دارد. کامیابی نیا، که می‌توانست یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس در بازی‌های حساس این تیم مقابل استقلال، سپاهان و نفت تهران باشد، با محرومیتش، حسابی پرسپولیس را به دردسر انداخت.
کمال بعد از به کار بردن الفاظی علیه داور در بازی با تراکتورسازی از زمین بازی اخراج شد و در ادامه در مصاحبه‌های متعددی قصد دلجویی از داور را داشت و حتی از کمیته انضباطی درخواست بخشش داشت اما از آنجایی که کمیته انضباطی حداقل محرومیت را برای او در نظر گرفته، تعویق این حکم را به صلاح نمی‌بیند و محرومیت انضباطی کامیابی نیا در بازی با نفت تهران اجرایی خواهد شد. کمیته انضباطی پیش‌تر درخواست تجدید نظر خواهی سید جلال حسینی و مهدی رحمتی را رد کرده بود. همچنین اسماعیل حسن‌زاده گفته بود می‌خواستیم کمال را دو جلسه محروم کنیم که به یک جلسه بسنده کردیم. کامیابی نیا در بازی با استقلال و سپاهان دو جلسه محرومیت ناشی از سه کارته شدن و گرفتن کارت قرمز را سپری کرده و در دیدار با نفت تهران هم به دلیل محرومیت انضباطی بازی نخواهد کرد. با اینکه انتظار می‌رفت بعد از این اتفاقات کامیابی نیا رفتار حرفه‌ای تری در پیش بگیرد اما او باز هم در دقیقه 24 بازی با الهلال عربستان، به دلیل رفتار غیرورزشی از داور کارت زرد گرفت و کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای اف سی)، با ارسال نامه‌ای بابت همین موضوع به باشگاه پرسپولیس تذکر داده است.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری