اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۱۸۶
پیشکسوت پرسپولیس گفت: «نادیده گرفتن پرسپولیسی ها از سوی سرمربی تیم ملی پشت کردن به چهل میلیون ایرانی است و دیگر نمی شود نام ملی را روی این تیم گذاشت‌.»
۰۴:۲۹ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز|  مهرداد میناوند در ارتباط با مسابقه پرسپولیس در برابر الهلال اظهار داشت: «نمی توانم اسم این را بی عرضگی بگذارم ولی چیزی در همین مایه هاست وقتی که ما میزبانی را از دست می دهیم. تیم های خارجی می توانند اینجا در برابر تماشاگران ما بازی کنند. درست است که ما میزبان بودیم ولی واقعا ما میزبان نبودیم زیرا پرسپولیس همه چیزش به تماشاگرانش است. اگر تماشاگرانش را از این تیم بگیریم با تیم عادی تفاوتی ندارد.»
 
وی افزود: «من همیشه در دوران بازی در میدان فوتبال هم مقابل تیم های عربستانی خیلی عزم خودم را جزم می کردم. یک حساسیت ویژه ای داشتم. البته هرگز سیاسی نبوده ام و حرف سیاسی نزده ام ولی بعد از اتفاقاتی که برای حجاج ما رخ داد، طبیعی است که حساسیتم برای این مسابقه بیشتر شود. پرسپولیس بازی را اداره کرد و خیلی خوب شروع کرد. بازیکنان میلیاردی عربستان و الهلال خیلی خوب بودند. ولی خداوکیلی خیلی بابرنامه بازی کردیم، به خصوص در ضربات کاشته مان. در همه ضربه کاشته ها برنامه داشتیم، خیلی خوب هم حظ توپ می کردیم.»
 
بازیکن اسبق پرسپولیس بیان داشت: «این یک گروه مدعی است و 3 تیم از چهار تیم مدعی صعود هستند. این دیدار یک فینال زودرس بود. ما باید واقعیت ها را بگوییم. ما بازی را در ادامه اداره کردیم تا نتیجه را حفظ کنیم. قدم اول را بد برنداشتیم. درست است که مساوی کردیم اما حریف از نظر فنی خیلی خوب بود. در بازی های بعدی نشان می دهیم با این توانمندی ها، می توانیم مدعی باشیم.»
 
میناوند درباره بازی با الوحده امارات تصریح کرد: «بازیکنان ایرانی نباید زیاد دور از خانه بمانند اما با ریکاوری که می کنند امیدواریم به در زمین حریف خوب کار کنیم. هر چند در امارات تعداد زیادی ایرانی وجود دارند و ما در آنجا هم غریبه نیستیم.»
 
وی افزود: «در مسابقات آسیایی هیچ تیمی ضعیف نیست و همه نمایندگان کشور خود هستند. فکر می کنم باید حرفه ای تر فکر کنیم و بتوانیم بعد از گل زدن، نتیجه را حفظ کنیم. انتقادی که از کادر فنی تیم در بازی با الهلال داشتم این بود که به نظرم سروش رفیعی نباید بیرون می آمد. شاید اگر بازی را یک بر صفر می بردیم نبودن این بازیکن زیاد به چشم نمی آمد اما به نظرم این بازیکن می توانست به ما کمک کند. اینها البته خیلی صحبت های محترمانه ای است که می گویم. وقتی گل می زنیم باید استفاده کنیم. شاید در 90 دقیقه دو موقعیت نصیبمان شود و باید از یکی از آنها استفاده کنیم. این تجربه خیلی خوبی برای ما بود. خداوکیلی تیم خوب و منسجمی هستیم. دشمنان ما هم درباره مان خوب می گویند.»
 
وی ادامه داد: «عربستان و امارات زمانی هر بازیکنی را می آوردند اما الان بهترین ها را می آورند و ما باید یاد بگیریم و نفراتی را بیاوریم که بهترین باشند و به درد ما بخورند. هواداران ما باید بدانند که ما نیاز به تمدید چند ساله با برانکو و بازیکنان جوان داریم. سال گذشته بازیکنانی که قراردادشان تمام شد یکی یکی از تیم رفتند. امیدوارم دکتر طاهری هم این را لحاظ کند و تغییرات در تیم ایجاد نشود.»
 
وی در ارتباط با حواشی رخ داده میان خود و هواداران استقلال اذعان داشت: «من آدمی هستم که کری می خوانم اما کری مودبانه می خوانم. من هیچ وقت بی احترامی نکردم و همیشه هوادار پرسپولیس بوده ام. من از خیلی از کسانی که صحبت می کنند ناراحت نمی شوم چون آدم های معمولی هستند. اما یک سری مردم بیکار هستند. یک سری پیج ها، مطالبی می نویسند در حالی که می بینیم همین صفحات را بازیکنان تیم دوم پایتخت فالو کرده اند. آنها می آیند که در پیج آدم فحاشی می کنند. درباره این آدم ها باشگاه تیم دوم پایتخت باید با آنها برخورد کند. این طور نیست که اسم تیم استقلال یا تیم های دیگر را یدک بکشند و بعد بی احترامی کنند. من هم صبری دارم و این طور نیست که کم بیاورم. بعضی ها به بچه و خانواده آدم توهین می کنند اما نمی توان منتظر بود طرف هر چیزی خواست بگوید و آدم هم حرفی نزند. درست است که می گویند الگو هستی اما هر آدمی صبری دارد.»
 
میناوند درباره شایعه عدم دعوت از ملی پوشان پرسپولیس گفت: «زمزمه ارسال لیست تیم ملی به فدراسیون بدون حضور پرسپولیسی ها کار عجیب و گستاخانه ای از سرمربی تیم ملی است که جای هیچ دفاعی را باقی نمی گذارد. پرسپولیسی ها نماینده هواداران هستند و نادیده گرفتن آنها پشت کردن به چهل میلیون ایرانی است. نمی دانم فدراسیون چه واکنشی در مورد این تصمیم خواهد داشت اما صادقانه می گویم رخ دادن این اتفاق رسمیت تیم ملی را زیر سوال می برد چون دیگر نمی شود نام ملی را روی این تیم گذاشت‌. من به عنوان یک ملی پوش سابق به خوبی می دانم هر بازیکنی آرزوی پوشیدن پیراهن کشورش را دارد و لجبازی مشهود سرمربی تیم ملی چه تاثیر بدی روی فکر و ذهن آنها دارد. من از مسئولین محترم می خواهم هر چه زودتر به این قضیه ورود کنند تا از بروز یک فاجعه ملی جلوگیری شود‌.»
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی اس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۲
لجبازی از انجا شروع شد که برانکو برای کسب اعتبار خودش اردوهای تیم ملی را اضافه خواند
میلاد آبی
Netherlands
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۹
برو میناوند حسین هدایتی فرشته نجات پرسپولیس از بد بختی است و آنهم سرقت از بیت المال تو دیگر حرف ملی نزن
رحمانی مهابادی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
آقای میناوند وقتی نزاکت در بیان نداری باید انتظار هم داشته باشی مانند خودت رفتار کنند درضمن به یاد داشته باش
سیاهی لشکر نیاید به کار / یک مرد جنگی به از صد هزار

چهل میلیون سهل است اگر صد میلیون هم باشید بیش از یکی نیستید
چون ....هرانکس نظر با لنگ باشد /اوبه دنیا مایه ننگ باشد
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری