اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۱۳۹
نماینده بازیکنان در مجمع سالیانه و عادی فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲۵ اسفندماه مشخص شد.
۲۲:۱۶ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| مجمع سالیانه و عادی فدراسیون فوتبال طبق مصوبه آخرین جلسه هیأت رئیسه این فدراسیون قرار است 25 اسفندماه سال جاری برگزار شود.

این در حالی است که طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال، قرار است حدود 75 عضو در این مجمع شرکت کنند و نکته قابل توجه می‌تواند انتخاب نماینده مربیان، بازیکنان و داوران به شرح زیر باشد:

نماینده مربیان: ؟ - طبق اساسنامه باید سرمربی تیم ملی فوتبال عضو مجمع باشد که چون سرمربی تیم ملی ایران فردی غیرایرانی به شمار می‌رود، سرمربی تیم امید جایگزین وی خواهد شد که البته به خاطر نداشتن تیم امید، سرمربی این تیم نیز در مجمع حضور نخواهد داشت. بر همین اساس برای جایگزینی وی در اساسنامه فرد دیگری پیش‌بینی نشده اما به نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی جوانان یا نوجوانان به عنوان نماینده مربیان در مجمع انتخاباتی حاضر شود. هرچند که در مجمع انتخاباتی گذشته، هیچ فردی به عنوان نماینده مربیان شرکت نکرد.

نماینده بازیکنان: اشکان دژاگه - طبق اساسنامه باید کاپیتان تیم ملی فوتبال عضو مجمع باشد که بر همین اساس آندرانیک تیموریان باید در مجمع حاضر شود.

نماینده داوران: ؟ - طبق اساسنامه داوری که بالاترین امتیاز را در لیست داوران داشته باشد باید عضو مجمع باشد. نکته قابل توجه اینکه نماینده داوران هنوز مشخص نیست و بررسی‌ها در این زمینه همچنان ادامه دارد. این در حالی است که داوران بین‌المللی ایران در تاریخ برگزاری مجمع، به خاطر قضاوت هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هیچکدام در ایران نیستند.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری