اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۱۲۴
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد برنامه تمرینات فولاد خوزستان و سفر به قم قبل از بازی با صبا در هفته بیست و سوم لیگ برتر توضیحاتی ارائه کرد.
۲۱:۱۵ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| عبدالمهدی زهره‌بخش در گفت‌وگویی، در مورد شرایط فولاد خوزستان، گفت: شرایط تیم خوب است و بازیکنان طبق برنامه کادرفنی برنامه‌های خود را برای حضور در ادامه مسابقات دنبال می‌کنند.

وی در مورد اینکه آیا فولاد خوزستان قصد برگزاری دیدار دوستانه دیگری هم دارد، اظهار داشت: آخرین بازی دوستانه ما روز گذشته مقابل تیم فولاد ب برگزار شد که تیم در این دیدار به پیروزی 2 بر یک رسید. در ادامه برنامه‌های تیم دنبال می‌شود تا اینکه تیم به مصاف صبای قم برود.

سرپرست فولاد خوزستان، خاطرنشان کرد: اعضای تیم روز چهارنشبه عصر با پروازی راه تهران می‌شوند و سپس با اتوبوس به قم سفر می‌کنیم تا در دیدار مقابل صبای قم حاضر شویم.

زهره‌بخش در مورد اینکه شرایط ارنست انفور به کجا انجامید، گفت: در این مورد مدیران باشگاه پیگیر موضوع هستند و آنها می‌توانند در این مورد صحبت کنند.

وی در پایان، گفت: خدا را شکر اعضای تیم با قدرت کار خود را دنبال می‌کنند و شرایط بسیار خوب و مساعد است. امیدوارم مقابل صبای قم یک بازی خوب و جوانمردانه را مشاهده کنیم.

فولاد خوزستان و صبای قم در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت 16 روز جمعه به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری