اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۰۶۳
سرپرست الجزیره امارات پیش از دیدار با استقلال خوزستان گفت: تیم استقلال خوزستان در ایران هواداران زیادی دارد و آنها با استفاده از قدرت جسمانی بالای بازیکنانشان می‌خواهند مقابل ما نتیجه بگیرند.
۱۴:۱۵ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم فوتبال استقلال خوزستان در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه(9 اسفند) میهمان الجزیره امارات است.

در این راستا احمد سعید المرزوقی، سرپرست باشگاه الجزیره در مصاحبه با شبکه «الإمارات الیوم» گفت: با بازگشت پارک و خلفان مبارک تمام بازیکنان آماده بازی مقابل استقلال خوزستان هستند.

وی افزود: برخلاف تصور برخی‌ها دیدار مقابل استقلال خوزستان برای الجزیره آسان نیست مخصوصا اینکه رقیب هنوز برای ما ناشناخته است و اطلاعاتی از این تیم نداریم. استقلال خوزستان پس از پیروزی مقابل الفتح عربستان به دنبال نتیجه مطلوب است تا به مرحله بعد صعود کند.

سرپرست الجزیره ادامه داد: بازیکنان ما از دیدار مقابل لخویا درس گرفتند و بدون شک آنها عزم خود را جزم کردند تا شکست مقابل لخویا را جبران کنند تا فرصت راه‌یابی به مرحله بعد را از دست ندهند. آنها پس از آنکه از دوحه برگشتند به شدت ناراحت بودند و تمایل دارند این حزن و اندوه را از بین ببرند. آنها می‌خواهند اثبات کنند که الجزیره برای رقابت در لیگ قهرمانان آسیا هم تلاش می‌کند و تمرکز آن تنها بر لیگ داخلی نیست.

المزورقی در پایان گفت: تیم استقلال خوزستان در ایران هواداران زیادی دارد و آنها با استفاده از قدرت جسمانی بالای بازیکنانشان می‌خواهند مقابل ما نتیجه بگیرند اما ما با اعتماد به نفس بالا این بازی را به خوبی به پایان خواهیم برد و 3 امتیاز بازی را کسب خواهیم کرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری