اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۰۵۵
کاپیتان سیاه جامگان مشهد وضعیت این تیم را از لحاظ مالی خیلی بد می داند و بقای سیاه جامگان در لیگ برتر را با توجه به باخت مقابل تراکتورسازی تبریز سخت و دشوار توصیف می کند.
۱۳:۳۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| سیاه جامگان مشهد باز هم با خداداد عزیزی شکست خورد تا این تیم در رده پانزدهم باقی مانده و یکی از جدی ترین کاندیداهای سقوط باشد.

 

حسین بادامکی درباره کاپیتان سیاه جامگان مشهد درباره باخت دو بر یک امروز این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: «بازی خیلی خوبی را انجام دادیم. به هیچ وجه لیاقتمان باخت نبود. در نیمه اول دو موقعیت مسلم گلزنی داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد. نیمه دوم هم اشتباهات فردی بازیکنانمان در کنار سوت هایی که داور می زد باعث شد تا دو گل دریافت کنیم. روی گل دومی که آنها به ثمر رساندند داور خطای شدید حاتمی روی خانزاده را که منجر به خونریزی بینی محمدرضا شد خطا تشخیص نداد تا همان توپ در ادامه تبدیل به گل شود.»

 

بادامکی درباره تعویضش در دقایقی پایانی بازی تصریح کرد: «سرماخوردگی داشتم و با همین وضعیت هم بازی کردم. در دقایقی پایانی بازی احساس کردم شرایط خوبی ندارم و به همین خاطر از کادر فنی خواستم تا تعویضم کنند.»

 

بادامکی درباره بحث هایی که در چند ساعت گذشته درباره اشتباه فاحش رضا شربتی در به ثمر رسیدن گل دوم تراکتورسازی تبریز رخ داده است عنوان کرد: «واقعا اوج بی انصافی است که چنین تهمت هایی را به بازیکنی که به خوبی همگی می شناسیم می زنند. من به شرافت رضا شربتی ایمان دارم. او در آن صحنه کاملا شوکه شده بود و تاثیرات بازی سبب شد تا واکنش لحظه ای را نسبت به ان توپ نداشته باشد. تمام بحث هایی که درباره تبانی این بازیکن با تیم حریف زده می شود کذب محض است. شربتی یکی از با وجدان ترین بازیکنان است. آقایانی که در شرایط بازی نبودند نمی دانند چه فشارهایی را یک بازیکن تحمل می کند و گاهی نمی تواند در کوتاهترین زمان ممکن، عکس العمل نشان دهد.»

 

کاپیتان سیاه جامگان مشهد درباره وضعیت بحرانی این تیم از لحاظ مسائل مالی هم صحبت کرد و گفت: «این موضوع در باشگاهمان امری طبیعی است. به بی پولی عادت کرده ایم. البته آقایان قول داده اند که سه شنبه قرار است 10 درصد از قراردادها را بدهند تا کمی از این وضعیت بد مالی خارج شویم.»

 

بادامکی شانس ماندن سیاه جامگان در لیگ برتر را کمتر از گذشته می داند: «با باختی که کسب کردیم کارمان به مراتب سخت تر از گذشته شد. همه کار کردیم تا این تیم در مشهد بماند اما تک و تنها تلاش کردیم. امیدوارم بتوانیم در بازی های آینده، نتایج خوبی بگیریم و حمایت شویم تا در لیگ برتر بمانیم.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین