اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۰۵۴
مربی پرسپولیس گفت: «پرسپولیس می تواند در ادامه بازی های آسیایی روند بهتری را داشته باشد و بازی های بهتری را ارائه دهد.»
۱۳:۳۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| کریم باقری در مورد بازی پرسپولیس مقابل الهلال اظهار داشت: «بازی خوبی بود. تیم ما این شانس را داشت تا الهلال را شکست دهد اما ما از فرصت هایمان به خوبی استفاده نکردیم و در آخر هم گل بدی را در دقایق پایانی بازی دریافت کردیم.»

 

وی معتقد است که پرسپولیس در ادامه کار می تواند بازی های بهتری را انجام دهد: «به نظر من پرسپولیس می تواند در ادامه بازی های آسیایی روند بهتری را داشته باشد و بازی های بهتری را ارائه دهد. من فکر می کنم که پتانسیل تیم ما فراتر از این حرف هاست و انشاءالله که در ادامه کار شاهد بازی های بهتری از پرسپولیس باشیم.»

 

باقری در مورد برگزاری مراسم تولدش در شب بازی با الهلال چنین گفت: «بچه ها لطف کردند و شب بازی با الهلال مرا سورپرایز کردند. از همه شان تشکر می کنم و امیدوارم که پرسپولیس بتواند در آسیا نتایج خوبی بگیرد و دل هواداران را شاد کند.»

 

کاپیتان سابق پرسپولیس از عملکرد تیمش در رقابت های لیگ برتر راضی به نظر می رسد: «در حال حاضر پرسپولیس صدرنشین بازی های لیگ است اما باید حواسمان باشد تا کار را در بازی های لیگ برتر به همین منوال جلو ببریم. پرسپولیس در حال حاضر موقعیت خوبی در لیگ دارد و انشاءالله که بتوانیم با خیال راحت قهرمان لیگ برتر شویم.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری