اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۰۳۹
استعلام از باشگاه های تراکتورسازی و سپاهان نشان می دهد پیشنهاد آنها به گلر تیم ملی در جام جهانی گذشته حقیقت ندارد.
۱۲:۰۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| علیرضا حقیقی پس از مدت‌ها سکوتش را شکست و روز جمعه مصاحبه‌ای مفصل انجام داد. جدا از صحبت‌هایی که حقیقی درباره خودش و آینده‌اش مطرح کرده بود، او درباره پیشنهادهایی که از باشگاه‌های ایرانی داشت، عنوان کرده که از سه باشگاه سپاهان، تراکتورسازی و نفت تهران پیشنهاد داشته اما به‌خاطر پرسپولیس و علاقه‌اش به ادامه کار در اروپا به این پیشنهادات جواب رد داد.

 

برای آگاهی از کم و کیف این پیشنهادات به حقیقی، گلر ایران در جام‌جهانی گذشته با سیامک قلیچ‌خانی مدیر رسانه‌ای تراکتور تماس گرفتیم و او در واکنش به پیشنهاد تراکتوری‌ها به حقیقی آن هم در شرایطی که محمدرضا اخباری گلر اول این تیم است، گفت: «در طول فصل نقل‌وانتقالات سرمربی تیم چندین بار مصاحبه کرد و گفت که به گلر احتیاج نداریم. پیشنهادی از سوی تراکتور به علیرضا حقیقی نداشتیم چرا که جدا از محمدرضا اخباری گلر سابق استقلال، گروسیان و همچنین محمدامین بهرامی دروازه‌بان تیم‌ملی جوانان را در اختیار داریم.»

 

مدیررسانه‌ای تراکتور در ادامه افزود: «قلعه‌نویی حتی به خاطر محمدرضا اخباری از باشگاه خواست تا مربی گلرهای پرتغالی تراکتور حفظ شود.»

 

این پاسخ مدیررسانه‌ای تراکتورسازی این شائبه را به‌وجود می‌آورد که شاید واسطه‌ها به اسم تراکتور خواسته‌اند با حقیقی قرارداد ببندند.

 

یکی از مسئولان سپاهان هم پیشنهاد حقیقی را رد می‌کند و پاسخی شبیه به پاسخ مدیررسانه‌ای تراکتور به این استعلام می‌دهد: «تا جایی که من می‌دانم آقاعبدالله اسمی از علیرضا حقیقی در نقل و انتقالات پیش ما نیاورد. اگر خاطرتان باشد آقا عبدالله به برزیل رفت و گلر برزیلی را جذب کرد و در طول فصل نقل و انتقالات هم درباره حقیقی صحبتی با ما نکرد.»

 

این مقام مسئول همچنین از حقیقی به عنوان گلر ملی‌پوش تعریف کرد و گفت: «انتخاب بازیکنان سلیقه‌ای است و اینکه ما علیرضا را نخواستیم دلیلی نمی‌شود که او دروازه‌بان بی‌کیفیتی باشد.»

 

با مسئولان نفت هم تماس گرفتیم اما به‌دلیل اعتراض بازیکنان و اتفاقات چند روز اخیر در این باشگاه ترجیح دادند درباره این موضوع صحبت نکنند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری