اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۰۱۴
سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا طی گزارشی از بازی صدرنشینان لیگ ایران و عربستان نوشت.
۰۴:۳۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا طی گزارشی از بازی صدرنشینان لیگ ایران و عربستان نوشت: «تیم پرسپولیس در این مسابقه از ضد حمله استفاده می‌کرد و با همین تاکتیک آنها موقعیت‌های گل بیشتری را نسبت به الهلال ایجاد کردند. پرسپولیس در این مسابقه 3 شوت در چارچوب دروازه داشت اما الهلال 2 شوت در چارچوب دروازه را به ثبت رساند. برانکو ایوانکوویچ باید از بازی بازیکنانش و استفاده بهتر از توپ ها، خشنود باشد.
محسن مسلمان و رامین رضاییان الماس‌های چپ و راست پرسپولیس بودند. کمال کامیابی نیا نیز در کار دفاعی به خوبی شرکت می‌کرد و زمانی که ممکن بود، تیم را وارد فاز حمله می‌کرد. این 3 بازیکن با اجرای دقیق دستورات، باعث بازی بی‌نقص پرسپولیس شدند. محسن مسلمان آنقدر به خط دفاع حریف فشار وارد کرد که در انتها موفق شد، دروازه الهلال را بگشاید. رامین رضاییان با 4 تکل موفق، یکی از ارکان اصلی دفاعی پرسپولیس نیز بود.
در سمت دیگر یاسر الشهرانی و محمد ال بورایک برای تیم الهلال بازیسازی می‌کردند. این 2 بازیکن بیش از هر بازیکن دیگر الهلال، توپ را لمس کردند.
پرسپولیس با در دست گرفتن وسط میدان، در بسیاری از موارد برتر از الهلال بود. بیشتر بازیسازی قرمزپوشان را محسن مسلمان به دست گرفته بود. مسلمان 45 درصد پاس‌هایش را به سمت دروازه حریف (هجومی) داد و 80 درصد پاس‌های او سالم بودند. وی در نهایت پرسپولیس را در دقیقه 68 از حریف پیش انداخت.
در انتها ادواردو بازیکن برزیلی الهلال موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و بازی تیم‌های نخست ایران و عربستان برنده‌ای نداشت.»
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین