اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۹۹۵
سرمربی تیم والیبال بانوان دانشگاه آزاد می‌گوید تیمش در دیدار با بانک سرمایه فرصت برتری داشت، اما شانس با آنها یار نبود.
۰۳:۲۷ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| مریم هاشمی در گفت‌وگویی، درباره شکست 3 بر یک تیمش مقابل بانک سرمایه در هفته دهم لیگ برتر والیبال بانوان گفت: بازی خوبی بود و بچه‌های ما تلاش خودشان را کردند، اما همان طور که می‌دانید تیم ما امسال دستخوش نوسان شد. باز با این همه مشکلات خوب رقابت کردیم. بازیکنان ما جنگنده بازی کردند و حتی بانک سرمایه را به خطر انداختند. ما این فرصت را داشتیم که بازی را ببریم، اما شانس با ما یار نبود.

وی افزود: بانک سرمایه تمام بازیکنان ملی را دارد و بازیکن خارجی هم جذب کرده است. با این تفاسیر باید قهرمان شود و اگر قهرمان نشود اصلا جالب نیست. البته خیلی از تیم‌ها ممکن است بازیکن ملی داشته باشند اما سطح بازیکنان متفاوت است. ممکن است تیمی بازیکن اصلی تیم ملی را داشته باشد و تیمی دیگر یار دوازدهم را.

سرمربی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه بازیکنان بانک سرمایه می‌توانستند بهتر از این نتیجه بگیرند، خاطرنشان کرد: ما با اختلاف کم از بانک سرمایه شکست خوردیم و امتیازها بهم نزدیک بود. واقعا بانک سرمایه در حد قهرمانی است و اگر این تیم قهرمان نشود کدام تیم قهرمان شود

هاشمی همچنین در پاسخ به این سوال که چه مقامی را برای تیم‌تان پیش‌بینی می‌کنید، یادآور شد: ما خیلی خوب پیش رفتیم، اما زمان نیم فصل برای برگشتن بازیکنان به اوج بسیار کم بود. تمامی این مسائل را با باشگاه در میان گذاشتیم. اگر جدول به نفع ما باشد می‌توانیم به عنوان دومی برسیم.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین