اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۹۷۹
در جریان مناقشه‌ای بین باشگاه ریزه‌اسپور و مهدی طارمی، فیفا دفاعیات طرف ایرانی را وارد دانسته و از باشگاه ترکیه‌ای خواستار مستنداتی شده که به نظر می‌رسد چنین مستنداتی وجود ندارد.
۲۲:۱۱ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه که در ابتدای فصل مهدی طارمی و رامین رضاییان را در اختیار داشت به دلیل جدایی طارمی از این باشگاه و بازگشتش به تیم پرسپولیس از این بازیکن به فیفا شکایت کرده است اما به نظر می‌رسد شکایت این باشگاه ترکیه‌ای مشکلی برای طارمی و باشگاه پرسپولیس به وجود نیاورد. هر چند که موضع باشگاه پرسپولیس در قبال این پرونده کاملاً سکوت بوده است.

باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه طی نامه شماره gbo/01586-16 مورخ 17 ژانویه به فیفا اعلام کرده که از مهدی طارمی شکایت خواهد کرد و برای جدایی او از این باشگاه خواستار غرامت شده است. 

مهدی طارمی قرارداد لازم الاجرا نداشته زیرا قراردادش فقط در صورتی معتبر بوده که آی تی سی صادر شود که حتی درخواست آی تی سی هم در تی ام اس وارد نشده و باشگاه ترکیه ای اقدامی نکرده است.حتی پرداخت اقساط قرارداد هم منوط به صدور آی تی سی بوده و این شرط ضمن عقد به عنوان بند اول قرارداد قید شده  است. به عبارت کلیدی shall be only توجه شود. ضمنا آغاز دوره حفاظت شده قرارداد او اگر آی تی سی هم صادر می شد از تاریخ ٩٥/٤/٢٩ بوده و طارمی دو روز قبل از آن تاریخ ، نامه قطع همکاری را به باشگاه ریزه اسپور و کمیته وضعیت بازیکنان فیفا فکس و دی اچ ال کرده و یک روز قبل از آن تاریخ، با پرسپولیس قراردادش را ثبت رسمی کرده است.

این در حالی است که طبق بند بالا و توضیحاتی که نوشته شده از سوی پرسپولیسی‌ها این پاسخ داده شده که مهدی طارمی با این باشگاه قرارداد نداشته و زمانی قرارداد او با باشگاه ریزه‌اسپور اعتبار پیدا می‌کرد که ATC این بازیکن برای این باشگاه صادر شود.

در این خصوص از سوی فیفا به سه وکیل باشگاه ریزه‌اسپور در تاریخ 16 فوریه نامه‌ای زده شده که این باشگاه فرصت دارد تا 27 فوریه یعنی روز دوشنبه 9 اسفند مستنداتی دال بر اینکه طارمی با باشگاه ریزه‌اسپور قرارداد داشته و این قرارداد لازم‌الاجرا بوده به فیفا ارائه شود چرا که از سوی فیفا به باشگاه ریزه‌اسپور عنوان شده قراردادی که طارمی با آنها بسته لازم‌الاجرا نبوده و اگر مستنداتی در اختیار دارند باید تا 9 اسفند آن را ارائه دهند و این در حالی است که این باشگاه ترکیه‌ای مستنداتی در این خصوص ندارد. همچنین نکته جالب اینجاست که این شکایت فقط از مهدی طارمی صورت گرفته و پای رامین رضاییان در میان نیست. همچنین فیفا دفاعیات طرف ایرانی را وارد دانسته و به همین دلیل از باشگاه ریزه‌اسپور خواستار مدارک شده است و به همین دلیل به نظر می‌رسد این شکایت به سود مهدی طارمی به پایان برسد.

فیفا در نامه آخری که به باشگاه ریزه اسپور ترکیه داده عنوان کرده بود که این باشگاه تا ٢٩ بهمن فرصت دارد که مدارکی برای اثبات ادعای خود ارائه دهد که این اتفاق نیفتاد. بعد از این موضوع طی یک اخطار نهایی به باشگاه ریزه اسپور گفته شد اگر تا تا نهم اسفند مدرکی ارائه ندهید پرونده مختومه خواهد شد.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری