اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۹۲۲
سرمربی المپیاکوس یونان پس درخشش مهاجم ملی‌پوش کشورمان مقابل در لیگ اروپا به تمجید از او پرداخت.
۱۱:۲۳ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم فوتبال المپیاکوس یونان شب گذشته در بازی برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا عثمانلی اسپور ترکیه را با نتیجه 3 بر یک شکست داد تا به مرحله بعد صعود کند.

انصاری‌فرد، مهاجم ملی‌پوش کشورمان که در این بازی زننده دو گل المپیاکوس بود پیش از بازی فرصتی پیدا نمی‌کرد تا در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرد ولی او از تنها فرصت خود بهترین استفاده را کرد.

پائولو بنتو، سرمربی المپیاکوس پس از این بازی درباره تصمیم خود که چرا انصاری فرد را در شرایط حساسی در لیگ اروپا در ترکیب اصلی تیمش قرار داد، گفت: ما در این بازی به جای لوکا و انتگرین، رستوس و انصاری فرد را در خط حمله گذاشتیم. نبود این دو بازیکن کلیدی ما خسارت بزرگی برای ماست. ما انتگرین را داریم که به جایش کریم که در نیم فصل دوم به تیم آمده بود را داریم. سعی خود را کردیم تا او خود را با بازی ما سازگار کند. مهم این است که او در این بازی 2 گل را به ثمر رساند و او عملکرد خوبی را در این بازی داشت.

بنتو درباره سوال خبرنگار که گل اول انصاری فرد همه چیز را را تغییر داد و زمانیکه کریم این گل را زد راه یابی المپیاکوس به مرحله بعد قطعی شد ولی چرا زننده گل ارزشمند، طولانی‌ترین زمان را در نیمکت ذخیره ها داشته است، گفت: انصاری فرد لحظه بسیار مهمی گل زد.ما پیش از این گفتیم که مهم این است او موفق به گلزنی شد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین