اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۸۹۵
مربی تیم‌ملی کشتی فرنگی گفت: امیدوارم تیم روسیه با تمام ستاره‌هایش برای حضور در جام‌جهانی به ایران بیاید.
۰۴:۱۸ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| فرهاد اسماعیل‌نژاد در گفت‌وگویی، درباره شرایط فرنگی‌کاران برای حضور در جام‌جهانی آبادان گفت: خوشبختانه بچه‌ها شرایط خوبی را دارند و تمرینات پرفشاری را پشت‌سر می‌گذارند و از هفته آینده وارد دوره تی‌پر می‌شوند.

وی ادامه داد: البته چند کشتی‌گیر ما مصدوم هستند و نگران این آسیب‌دیدگی‌ها هستیم. تاندون دست قاسمی دچار پارگی شده است و شرایطش تا هفته آینده مشخص می‌شود که می‌تواند در جام‌جهانی کشتی بگیرد یا نه. رامین طاهری هم از ناحیه زانو آسیب دیده است و حیدری هم بعد از تورنمنت پاریس دچار مصدومیت شده است که شرایطش برای حضور در جام‌جهانی مشخص نیست.

مربی تیم‌ملی کشتی فرنگی گفت: اگر قاسمی نرسد، کشتی‌گیر دیگری را جایگزین او خواهیم کرد. از طرفی در 98 کیلوگرم هم صالحی‌زاده نفر اول ماست و با توجه به حضور علیاری نگران نیستیم. در اوزان 59 و 66 کیلوگرم هم دست ما پُر است و مشکلی برای انتخاب نداریم. از طرفی با اضافه شدن سعید عبدولی به اردوی تیم‌ملی، دست کادر فنی در این وزن نیز باز شد. عبدولی تمرین بسیار خوبی با مهدی فلاح داشت؛ هرچند که شرایط ایده‌آلی ندارد، اما امیدوارکننده بود و برای مسابقاتی که به صورت تک‌کشتی برگزار می‌شود، می‌تواند کمک‌حال ما باشد.

اسماعیل‌نژاد درباره خط و نشان روس‌ها و اعلام ترکیب آنها برای حضور در جام‌جهانی گفت: امیدواریم روس‌ها با تمام ستاره‌هایشان به ایران بیایند و مانند دیدار ایران و آمریکا در فینال جام‌جهانی کشتی آزاد شاهد یک رقابت جذاب و دیدنی باشیم. دوست داریم با آنها در فینال روبرو شویم. پیش از این 3 بار آنها را در جام‌جهانی شکست داده‌ایم و شکست سال گذشته آنها در ایران و در جام‌جهانی شیراز برایشان گران تمام شد.

مربی تیم‌ملی کشتی فرنگی افزود: البته آنها سال قبل هم 3 فهرست اعلام کردند و هر بار تغییراتی در آن ایجاد کردند و در نهایت نیمی از نفراتی که ابتدا اعلام کرده بودند را به ایران آوردند. امیدواریم آنها با بهترین ترکیب‌شان به ایران بیایند تا ارزش جام‌جهانی بالا برود. کار بسیار سختی خواهیم داشت، اما هیچ‌وقت دچار یأس و ناامیدی نمی‌شویم و باید به این جوانان میدان دهیم و به آنها اعتماد کنیم.

وی با اشاره به ضعف روس‌ها در قانون جدید تصریح کرد: بیشتر کشتی‌گیران روس مانند ولاسوف، سیمینوف و لابازانوف در خاک تبحر داشتند که به توجه به حذف خاک از کشتی فرنگی احساس می‌کنم رقابت جذابی را شاهد خواهیم بود و باید ببینیم که آنها می‌توانند در سرپا هم 6 دقیقه مبارزه کنند چرا که در گذشته آنها هیچ‌گاه از نظر بدنی مرد 6 دقیقه مبارزه نبودند.

اسماعیل‌نژاد خاطر نشان کرد: از طرفی میانگین سنی تیم ما زیر 24 سال است و تیمی جوان را عازم مسابقات می‌کنیم. البته کمی هم نگران سالن برگزاری مسابقات در آبادان هستیم چرا که شنیده‌ام سالن کوچکی است و امیدواریم با استقبال خوب مردم آبادان، شرمنده آنها نشویم.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری