اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۶۸۲
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: «با بدشانسی و کمی هم بی دقتی بازیکنان پرسپولیس، الهلال از شکست گریخت.»
۱۱:۲۷ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| فرشاد پیوس در خصوص تساوی پرسپولیس و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: «در شبی که برتری از آن پرسپولیس بود، این تیم نتوانست برنده از زمین خارج شود و این همان چیزی بود که الهلالی‌ها می خواستند. در حقیقت نماینده ایران به رغم برتری فنی که داشت در رسیدن به پیروزی ناکام بود.»

 

وی ادامه داد: «به طور حتم تساوی برای الهلال بهترین نتیجه است و آنها از یک امتیازی که گرفتند، باید خوشحال باشند. برتری پرسپولیس محرز بود و متاسفانه بازیکنان در زدن ضربات آخر کمی به مشکل خوردند. عقب آمدن شاگردان برانکو پس از گل پیروزی طبیعی بود، ولی آنها باید در ضد حملات بهتر به دروازه نماینده عربستان نزدیک می شدند تا با افزایش اختلاف به پیروزی می رسیدند. ولی با بدشانسی و کمی هم بی دقتی بازیکنان پرسپولیس، الهلال از شکست گریخت.»

 

مهاجم سابق پرسپولیس افزود: «الهلالی ها به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بودند و متوجه شده بودند که بیرانوند خروج های بسیار خوبی دارد و اجازه نمی دهد مهاجمان به راحتی درون محوطه جریمه با سر به توپ ضربه بزنند. بازیکنان حریف در صحنه گل موفق شدند بیرانوند را بلاک کنند و برای همین دروازه‌بان پرسپولیس نتوانست از دروازه خارج شود و مهاجم الهلال توانست گل تساوی را به ثمر برساند.»

 

پیوس با اشاره به تعویض رضاییان بیان داشت: «به نظرم حضور علیپور نتوانست به پرسپولیس کمک زیادی بکند. علیپور آمده بود تا جناح راست تیم را تقویت کند و در ضدحملات موثرتر باشد اما او کارآیی رضاییان را نداشت و پرسپولیس در این پست کمی با مشکل مواجه شد. معتقدم که رضاییان بهتر از علیپور بازی کرد و موثرتر بود.»

 

او خاطرنشان کرد: «پرسپولیس در بازی بعدی باید با الوحده امارات بازی کند. تیمی که بازی اول خود را به الریان قطر باخته و با توجه به اینکه از مرحله پلی آف خود را به دور گروهی رسانده، ضعیف ترین تیم گروه است. پیروزی در امارات گام بزرگی برای صعود به دور بعد است و این توانایی در بازیکنان پرسپولیس دیده می شود که بتوانند از سد نماینده امارات عبور کنند. تصور من این است که پرسپولیس فعلی می تواند خود را به جمع 8 تیم برتر آسیا برساند و با تقویت برای فصل بعد حتی برای رسیدن به قهرمانی آسیا تلاش کند.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری