اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۶۱۵
هافبک سیتیزن‌ها که در اوایل فصل با مربی اسپانیایی به مشکل برخورده بود اکنون مدافع وی شده و اظهار داشت: استرلینگ به کمک پپ به یک ستاره جهانی بدل می‌شود.
۱۹:۴۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز|  کار پپ در سیتی بسیار فوق‌العاده آغاز شد. این مربی اسپانیایی در 10 بازی ابتدایی خود 10 پیروزی کسب کرد تا همگان دوباره نبوغ وی را تصدیق کنند.

یکی از تاثیرهای پپ در تیم دوم شهر منچستر، احیای ستاره سابق آنفیلد در اتحاد بود. استرلینگ به یکباره متحول شد و بار دیگر توانایی‌های فراوان خود را به رخ کشید. 

همین درخشش باعث شد تا در کمال سزاواری به برترین بازیکن ماه آگوست بدل شود. 

اما با شکست سیتی مقابل تاتنهام ناکامی‌های خالق تیکی‌تاکا آغاز شد و بحران‌های متعدد شکل گرفت. دوران سختی بر پپ گذشت تا اینکه اکنون در مقام دوم جدول ایستاده و باید همواره حواسش باشد که جمع چهار تیم برتر را از دست ندهد. 

یحیی توره در مصاحبه با «ریو فردیناند»، کارشناس شبکه تلویزیونی «BT Sport» از توانایی گواردیولا سخن گفت و اظهار داشت: اگر به زانه و استرلینگ خوب نگاه کنید متوجه سرعت بالایشان خواهید شد. صادقانه بگویم تمرین‌های پپ برای ضدحمله بسیار خوب بوده، ما توپ را کنترل کرده و به خوبی چه با توپ و چه بدون توپ، ضد حمله را آغاز می‌کنیم. 

وی ادامه داد: رحیم، خسوس یا آگوئرو فوق‌العاده شده و احساس می‌کنم آنها جوان‌تر و سریع‌تر شده‌اند. فکر می‌کنم استرلینگ می‌تواند به یک ستاره جهانی بدل شود. آنها در زمان کنونی مقابل مدافعین برتر بازی کرده و در لیگ قهرمانان تجربه کسب می‌کنند. 

هافبک سیتی اضافه کرد: آنها هر مدافعی را به زحمت خواهند انداخت. در تمرینات وقتی مقابل زانه و رحیم قرار می‌گیرم سختی را احساس می‌کنم. تغییر استرلینگ نسبت به سال پیش فراوان بوده و این مسئله به خاطر گواردیولاست. اکنون رحیم اعتماد به نفس زیادی پیدا کرده است.

جالب است در اوایل فصل، مشکلی بین توره و پپ به وجود آمده بود که باعث شد چند ماهی میان این 2 شکرآب شود. حتی دشمنی بازیکن و مربی به قدری افزایش یافت که توره تا آستانه خروج از باشگاه نیز رفت.  

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری