اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۵۶۱
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: در بازی با اکسین ۲ صحنه پنالتی برای ما رخ داد که داور این صحنه‌های مشکوک را پنالتی اعلام نکرد.
۱۴:۴۵ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی تارتار در گفت‌وگویی، در مورد تساوی بدون گل دیدار مقابل اکسین گفت: از کیفیت بازی راضی بودم اما از نتیجه مسابقه اصلا راضی نیستم. این مساوی نه به درد ما می‌خورد نه اکسین. می‌توانستیم برنده این بازی باشیم،اما متأسفانه داور در این مسابقه خوب قضاوت نکرد.

وی ادامه داد: هر دو تیم نسبت به عملکرد داور معترض بودند و نیمکت‌نشینان هر دو تیم به تصمیمات داور که مهدی مرجان‌زاده بود اعتراض داشتند. من خودم معمولا روی نیمکت مربیگری می‌نشینم و کنار خط نمی‌روم اما عملکرد داور به گونه‌ای بود که مجبور شدم بارها به کنار خط بروم.

تارتار در مورد اینکه عملکرد داوری تا اینجای لیگ برای پارس جنوبی چگونه بوده است، گفت: باید از کامرانی‌فر و اصفهانیان تشکر کنم که همواره تلاش می‌کنند تا سطح داوری فوتبال ما ارتقاء پیدا کند و داوری فوتبال کشورمان رو به پیشرفت باشد اما متأسفانه تیم ما از اشتباهات داوری ضربه خورده است.

سرمربی پارس جنوبی تصریح کرد: در بازی ملوان یک پنالتی اشتباه در دقیقه 90 علیه ما گرفته شد و در بازی با مس کرمان هم گل ناسالم مس تأیید شد. اگر فقط همین 2 اشتباه داوری که سهوی هم بود را حساب کنیم، وضعیت تیم ما در جدول اکنون خیلی بهتر بود.

تارتار تصریح کرد: باید به کمیته داوران خسته‌نباشید بگویم که همواره زحمت خود را می‌کشند و معتقدند که تمام اشتباهات داوری در فوتبال ما سهوی است و عمدی در آن دیده نمی‌شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین