اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۵۵۹
هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: دیدار بسیار سختی در امارات داریم و کسب تساوی مقابل الجزیره نمی‌تواند نتیجه بدی باشد.
۱۴:۴۵ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| ابوالفضل اعلایی در گفت‌وگویی، در مورد پیروزی استقلال خوزستان مقابل الفتح عربستان،‌گفت: بازی بسیار خوبی بود در این مسابقه عملکرد خوبی داشتیم. الفتح بهتر از چیزی بود که فکر می‌کردیم. با وجود اینکه نصف بازیکنان ما تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نداشتند توانستنیم گام اول را محکم برداریم. خوشحالم در این دیدار هر سه امتیاز را کسب کردیم.

وی در مورد اینکه مقابل الفتح میزبان بودند اما به دلیل برگزاری بازی در عمان کشور ثالث عملا بهره‌ای از میزبانی نبردند، خاطرنشان کرد: اگر بازی در اهواز برگزار می‌شد مطمئنا با حمایت هوادارانمان کار راحتتری داشتیم. با این وجود در عمان هم میزبان محسوب می‌شدیم و خوشبختانه توانستیم در یک زمین بی طرف هر سه امتیاز را کسب کنیم.

اعلایی در مورد گلی که در این مسابقه به ثمر رساند، اظهار داشت: فوتبال همین است. همیشه یک تیم برنده و یک تیم بازنده می شود. خوشحالم که نقش کوچکی در این پیروزی داشتم و گلی که زدم را به مردم خوزستان که این روزها سختی زیادی می‌کشند تقدیم می‌کنم.

وی در مورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل الجزیره اماارات، خاطرنشان کرد: الفتح نسبت به دو حریف دیگر قدرت کمتری داشت. بازی با الجزیره بسیار سخت و حساس شده است. آنها در اولین بازی خود روز گذشته به پیروزی رسیدند و برای حضور در صدر جدول گروه با تمام توان به میدان می‌آیند. تلاش‌مان را می‌کنیم تا در این بازی خارج از خانه امتیاز لازم را بگیریم.

هافبک استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا با تفکر کسب تساوی به مصاف الجزیره می‌رود، عنوان کرد:‌ فکر می‌کنم کسب تساوی نتیجه بدی نباشد. امیدوارم در این بازی گل نخوریم و بتوانیم با امتیاز به ایران باز گردیم.

اعلایی در مورد مشکلات مالی تیمش، خاطرنشان کرد:‌ مشکلات مالی خیلی وقت است گریبان تیم را گرفته است. امیدواریم هر چه زودتر مشکلات ما حل شود. تیم‌مان بسیار بی بضاعت است. درست است که بازیکنان ما هنگام ورود به میدان تمام مشکلات را فراموش می‌کنند اما به هر حال این مسئله نا خواسته روی ذهن بازیکنان تاثیر منفی می‌گذارد.

وی در پایان، گفـت: امیدوارم این بازی باعث شادی مردم شده باشد و این پیروزی کمی از ناراحتی مشکلات اخیر که زندگی مردم خوزستان را سخت کرده است بکاهد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری