اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۵۴۷
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: «وقتی سازمان لیگ زیرنظر فدراسیون است و تمامی درآمدهای حاصله از این فوتبال به حساب فدراسیون واریز می‌شود، تبعات بین‌المللی باشگاه‌ها هم باید از طریق فدراسیون پاسخ داده شود.»
۱۳:۴۵ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| سعید آذری در خصوص دیدار ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا در خانه العین امارات اظهار داشت: «این بازی سخت‌ترین دیدار ماست و ما ناچاریم که در هفته اول آن را برگزار کنیم. البته تمامی بازی‌ها در لیگ قهرمانان سخت است اما ما تلاش می‌کنیم تا برابر حریفان خود به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. برای همین از دیدار با العین تلاش خود را آغاز می کنیم و به‌دنبال این هستیم که در امارات تیم العین را با شکست مواجه سازیم.»

 

وی افزود: «تیم ما این فصل تغییر آنچنانی نداشته و برای همین بازیکنان‌مان تجربه لازم برای رقابت با حریفان عربی را دارند. با تمام توان بازی می‌کنیم و سعی می‌کنیم بازی در حد نام و نشان تیم ذوب‌آهن انجام دهیم و از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم.»

 

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در واکنش به صحبت‌های اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال که گفته بود ذوب‌آهن پرونده باز بدهی در فیفا دارد، تصریح کرد: «نخیر، پرسپولیس، تراکتورسازی و استقلال پرونده دارند و ذوب‌آهن بدهی ندارد. ما به طور کامل با هر بازیکن خارجی که داشتیم، تسویه کردیم. لیست‌مان برای بازی‌های آسیایی هم بدون کوچکترین مشکلی به کنفدراسیون فوتبال آسیا دادیم.»

 

آذری درباره اینکه اسدی اعلام کرده کمیته‌ای تشکیل می‌شود که بر اساس آن قرارداد بازیکنان خارجی قبل از پیوستن به تیم‌های لیگ مورد بررسی‌های لازم قرار می‌گیرند، تاکید کرد: «اسدی از دوستان خوب من است ولی فدراسیون به جای این حرف‌ها باید ساختار فوتبال ما را تغییر دهد. وقتی سازمان لیگ زیرنظر فدراسیون است و تمامی درآمدهای حاصله از این فوتبال به حساب فدراسیون واریز می‌شود، تبعات بین المللی باشگاه‌ها هم باید از طریق فدراسیون پاسخ داده شود. هر وقت اجازه دادند سازمان لیگ مستقل شود و درآمدهای باشگاه‌ها به حساب‌شان ریخته شود،‌ آن‌وقت کمیته‌ای تشکیل شود و قرارداد تمامی بازیکنان خارجی که می‌خواهند به این فوتبال بیایند را مورد بررسی قرار دهند.»

 

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره شکست‌های اخیر ذوب‌آهن در لیگ برتر بیان داشت: «در نتیجه نگرفتن بچه‌ها من مقصر هستم. نتوانستم تعهدات خودم را به خوبی انجام دهم و بازیکنان از لحاظ انگیزشی دچار مشکل هستند. ما برابر استقلال و تراکتورسازی به همین خاطر نتوانستیم موفق باشیم و بازنده از زمین خارج شدیم. ولی امیدواری زیادی داریم که در دیدار با العین بچه‌ها نمایش مناسبی داشته باشند و بتوانند نتیجه بگیرند. بازگشت قاسم حدادی‌فر و اضافه‌شدن ربیع عطایا روز خوبی را در امارات برای ما رقم می‌زند. فوتبال فراز و فرود زیادی دارد و نتایج درخشان ذوب‌آهن با کسب موفقیت برابر العین دوباره شروع خواهد شد.»

 

آذری در مورد اینکه عنوان کرده بود، درصورت شکست ذوب‌آهن از استقلال از مدیرعاملی این باشگاه استعفا می دهد، عنوان کرد: «دقیقا، من پای حرف خودم هستم و در صورت ناکامی برابر العین استعفا خواهم داد. اعتبارم را از سر راه پیدا نکردم و بازی با العین می‌تواند آخرین دیداری باشد که من مدیرعامل ذوب‌آهن هستم.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین