اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۵۲۵
مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: علی دایی در فوتبال زجر و سختی کشیده و به همین دلیل خیلی خوب می‌تواند بازیکنان را درک کند.
۱۱:۵۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد قاضی در گفت‌وگویی، درباره شرایط تیم نفت تهران گفت: خوشبختانه در 2 بازی آخر 2 برد خوب به دست آوردیم و بعد از چند بازی که خوب بودیم اما نتیجه نمی‌گرفتیم 2 برد به دست آوردیم. در این 2 بازی با تمرکز بالایی به میدان رفتیم و دقت خوبی در زمان بازی داشتیم. الان هم با این دو بردی که به دست آورده‌ایم شرایط‌مان را در جدول بهتر کرده‌ایم.

وی درباره لغو بازی نفت و ماشین‌سازی در روز جمعه و اینکه این موضوع چه تاثیری در عملکرد شاگردان علی دایی در این بازی داشت، افزود: وقتی روز جمعه به ورزشگاه رفتیم شرایط به گونه‌ای نبود که نتوان بازی کرد. حتی آقای دایی چمن ورزشگاه را دید و به نظرم در آن ساعت از روز می‌توانستیم بازی کنیم اما به هر حال با توجه به تصمیمات گرفته شده ما یک روز بیشتر در تبریز ماندیم.خوشبختانه تمرکز ما به هم نخورد و فقط برای برد بازی می‌کردیم که در نهایت هم به آن رسیدیم.

مهاجم نفت تهران درباره اردوی این تیم که از فردا در کردان کرج برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: همانطور که می‌دانید برگزاری چنین اردوهایی برای این است که بازیکنان بیشتر در کنار هم قرار بگیرند و رابطه گرم‌تری با هم داشته باشند چون این مسائل در روند تیم تاثیرگذار است. البته تمرینات اختصاصی هم در این اردو برگزار می‌کنیم و امیدوارم شرایط اردو به گونه‌ای باشد که برای بای بازی‌های بعدی لیگ برتر وضعیت خوب ما ادامه‌دار باشد.

قاضی درباره غیبت محمد دانشگر و میلاد فراهانی در بازی نفت مقابل پرسپولیس اظهار داشت: در زمان بازی بحثی بین دانشگر و فراهانی درگرفت که به خاطر بی‌تجربگی بود. این دو بازیکن دو کارته بودند و فکر نمی‌کردند داور در آن شرایط به آنها کارت زرد بدهد. به هر ترتیب این دو بازیکن را مقابل پرسپولیس نداریم اما همه اهالی فوتبال می‌دانند آقای دایی همواره تصمیمات خوبی برای مواقع خاص می‌گیرد و مطمئنا برای بازی با پرسپولیس به گونه‌ای برنامه‌ریزی خواهد کرد که بهترین تصمیم گرفته شود.

وی در مورد شرایط تیم پرسپولیس در لیگ امسال و بازی این دو تیم افزود: پرسپولیس امسال شرایط خوبی دارد. البته روند آنها تا قبل از دربی فوق‌العاده بود اما در دربی شرایط فرق کرد. آنها امسال تیم قدرتمندی دارند که از بازیکنان و مربیان خوبی هم بهره می‌برند. از طرف دیگر ما در این دو بازی آخر نشان دادیم که چه وضعیت خوبی داریم و بدون شک این بازی یکی از تماشایی‌ترین و قشنگ‌ترین بازی‌های لیگ خواهد بود و مطمئن هستم تماشاگران از تماشای این بازی لذت می‌برند.

مهاجم تیم نفت تهران درباره برخی اظهارات اهالی فوتبال که معتقدند قرار است یک تیم خاص قهرمان شود و اینکه آیا به عنوان یک عضو خانواده فوتبال چنین اراده‌‌ای را دیده‌اید یا خیر، گفت: نمی‌دانم چه باید بگویم اما فکر می‌کنم طرح چنین مسائلی هم خوب نیست.در مجموع همه ما می‌دانیم که موفقیت در فوتبال بستگی به عملکرد بازیکنان، مربیان و مدیران دارد. پرسپولیس امسال از نظر بازیکن وضعیت متفاوتی با سایر تیم‌ها دارد. آنها سال گذشته هم کنار هم بازی کردند و با اضافه شدن بازیکنان جدید تیم‌ قدرتمندتری شدند. از طرف دیگر ثبات مربیگری در این تیم مؤثر بوده و پرسپولیس از نظر مالی هم مشکلی ندارد. به نظرم امسال فقط پرسپولیس و تراکتورسازی هستند که مشکل مالی ندارند اما در بقیه تیم‌ها شرایط اینگونه نبوده است. به هر حال پرداختی به موقع بازیکنان و پاداش روحیه بازیکنان را بیشتر می‌کند. این را هم اضافه کنم که اداره کردن تیم پرستاره‌ای مثل پرسپولیس واقعا سخت است که مربیان این تیم به خوبی از عهده این مسئله برآمده‌اند.

قاضی درباره حضور سجاد شهباززاده در تیم نفت و رقابتی که او با این بازیکن و ارسلان مطهری در خط حمله این تیم خواهد داشت، ادامه داد: شهباززاده از لحاظ فنی و اخلاقی از خوب‌های فوتبال ماست. ما قبلا در استقلال با هم هم‌بازی بودیم و روزهای خوبی با هم داشتیم. قطعا اضافه شدن این بازیکن بر اساس نیاز تیم بوده و مطمئنا او می‌تواند به نفت کمک کند. همچنین آندرانیک تیموریان هم به ما اضافه شده که او هم یک بازیکن حرفه‌ای است. البته این را باید بگویم خط حمله نفت تا قبل از آمدن شهباززاده هم روند خوبی داشت و مطمئنا با حضور او شرایط بهتر هم می‌شود. تیم‌ها برای موفقیت در نیم‌فصل دوم نیاز به تقویت شدن دارند و حضور این دو بازیکن قطعا به ما کمک خواهد کرد.

وی در مورد اینکه در هفته‌های ابتدایی لیگ جزو آقای گل‌های فوتبال بود اما رقبای او برای رسیدن به عنوان آقای گلی از او جلو زدند، تصریح کرد: شرایط امسال برای من خوب بود و هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر وضعیت خوبی داشتیم اما یک مصدومیت باعث شد تا چند هفته بیرون بنشینم که در این زمان رقبایم گل‌های خوبی زدند.در وهله اول باید بگویم هدف من موفقیت نفت است و در کنار آن اگر فرصتی داشته باشم حتما گل می‌زنم. امسال آقای دایی و مجموعه نفت برای موفقیت تیم زحمت کشیدند و من هم تلاش می‌کنم زحمات آنها را تبدیل به گل کنم.

مهاجم تیم نفت تهران درباره اینکه توسط یک برنامه تلویزیونی عنوان شده که قاضی در لیگ شانزدهم بهترین عملکرد تاریخ فوتبالش را داشته، تصریح کرد: قطعا کار کردن کنار آقای دایی خیلی خوب است چون او به موقع به بازیکنان روحیه و انگیزه می‌دهد.من سال گذشته هم با آقای دایی در صبا کار کردم که البته نتوانستم آنطور که او می‌خواست روند خوبی داشته باشم اما امسال شرایط فرق کرده و توانسته‌ام زیر نظر علی دایی عملکرد خوبی داشته باشم. دایی انسان و مربی بزرگی است و خودش در فوتبال سختی کشیده است و خیلی خوب یک بازیکن را درک می‌کند. مطمئنا در ادامه لیگ تلاش زیادی خواهم کرد تا نظر آقای دایی را بیشتر جلب کنم و بتوانم عملکرد بهتری داشته باشم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین