اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۴۹۷
مهاجم تیم الهلال عربستان گفت: با هدف پیروزی برابر پرسپولیس بازی می‌کنیم و حضور پرشور هواداران در عمان نیز مرا شگفت‌زده نکرد، زیرا الهلال رهبر نیمی از زمین است!
۰۵:۱۱ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| یاسر القحطانی در آستانه اولین بازی الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس گفت: ما با هدف پیروزی برابر پرسپولیس بازی می‌کنیم، زیرا الهلال باشگاه بزرگی است که تجربه تمامی رقابت‌ها را دارد. باید تاکید کنم که بازیکنان الهلال در بازی برابر پرسپولیس با روح بزرگ تیمی، آمادگی مطلوب فنی،جسمانی و اخلاقی پرشور ظاهر خواهند شد.
 
القحطانی در ادامه با ستایش هواداران عمانی تیم الهلال عربستان گفت: حضور پرشور هواداران الهلال در عمان چیز غیرمنتظره‌ای نیست و شگفت‌زده نشدم. الهلال رهبر نیمی از زمین است و در بازی با پرسپولیس تلاش می‌کنیم تا این تیم ایرانی را شکست دهیم.
 
مهاجم تیم الهلال درباره احتمال مصدمیت بعضی از بازیکنان با توجه به حضور در رقابت‌های لیگ عربستان و لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازیکنان تیم الهلال به حضور در این دو رقابت باشگاهی عادت دارند و هیچ مشکلی دیده نمی‌شود.
 
تیم‌های پرسپولیس تهران و الهلال عربستان سه‌شنبه در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط، پایتخت عمان به مصاف هم می‌روند.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین