اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۴۸۶
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: داور بدون اشتباه و با سیاست بازی ما با ملوان را تمام کرد.
۰۴:۲۷ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| منصور ابراهیم‌زاده پس از تساوی بدون گل مقابل ملوان در نشست خبری گفت: همه مردم و هواداران ما را حمایت کردند اما ما فرصت سوزی کردیم و از موقعیت‌هایی که ایجاد شد استفاده نکردیم. نتیجه بازی راضی‌ کننده نیست اما از نظر فوتبالی خوب بودیم. خط هافبک و مهاجم ملوان خوب است و سعی کردیم بازی را به روی خط دفاعی این تیم ببریم.

وی ادامه داد: در نهایت کارمان را به شکلی که می‌خواهیم باید ادامه بدهیم و در خارج از کرمان باید جبران مافات کنیم و پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در مورد اینکه به دنبال استفاده از توپ‌های هوایی بودید، گفت: دنبال این نبودیم بلکه می‌خواستیم که از فضای پشت سر مدافعان حریف استفاده کنیم. بازی‌های مختلفی داریم و با روش‌های مختلف به دنبال باز کردن دروازه حریفان هستیم. من به عنوان مربی که با بازیکنان هستم و زندگی می‌کنم شرایط بازیکنان را بهتر از همه می‌دانم.

ابراهیم‌زاده با اشاره به وضعیت زمین مسابقه گفت: از 10 فروردین ماه  وضعیت زمین ما بهبود پیدا می‌کند و قطعا این مساله روی بازی تیم ما هم اثر خواهد داشت. در بازی امروز تماشاگران برای ما سنگ‌تمام گذاشتند ما فرصت سوزی کردیم. این رفتار تماشاگران قابل قدردانی است. باید بهتر کار کنیم تا بتوانیم از تماشاگران وهواداران‌مان قدردانی کنیم. 

سرمربی مس با اشاره به نحوه قضاوت داور گفت: داور قضاوت خوبی داشت او بدون اشتباه اما با سیاست بازی را تمام کرد. آبشک بازیکن ملوان  در سه چهار مورد خطای فاحش مرتکب شد و داور می‌توانست به او اخطار بدهد. داور همچنین به وقت‌کشی‌های دروازه‌بان ملوان توجهی نکرد.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری