اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۴۸۲
کانوسوار المپیکی کشورمان می‌گوید فدراسیون برای مسابقات سال آینده برنامه‌ریزی خوبی کرده که اگر عملی شود، ایران نتایج خوبی در مسابقات پیش رو می‌گیرد.
۰۴:۲۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| عادل مجللی، کانوسوار تیم ملی ایران در گفت‌وگویی، درباره امکانات و شرایط تمرینی اردوها، اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر در اردو هستیم. بعد از بوشهر اردوها را در تهران ادامه دادیم و تمرینات متمرکز تا قهرمانی جهان و آسیایی ادامه دارد.

وی افزود: تا الان شرایط خوبی در اردوها و تمرینات داریم. همه به دور از حاشیه در تلاش هستند در بازی‌های آسیایی نتیجه بگیرند و همه روی تمرینات تمرکز کرده‌اند. فدراسیون‌ هم اردوهای خوبی را پیش‌بینی کرده و اگر عملی شود نتایج خوبی می‌گیریم.

کانوسوار المپیکی ایران درباره امکانات غذایی و حقوقی که ورزشکاران دریافت می‌کنند، خاطرنشان کرد: شرایط خوب است و مشکل خاصی نداریم. الان اردوهای خوبی را فدراسیون برگزار می‌کند. اگر بخواهیم جمع‌بندی کنیم شرایط خوب است و ما هم تلاش می‌کنیم نتایج خوبی را برای کشورمان کسب کنیم. هر ورزشکاری براساس رنک مدال حقوق می‌گیرد، نمی‌گویم خیلی خوب است اما همین که پرداخت می‌کنند خوب است.

مجللی درباره اینکه در خصوص امکانات سخت‌افزاری مثل قایق و پارو مشکلی ندارید، گفت: اینکه قایق و پارو بد باشد اینها بهانه است. باید واقع‌بینانه نگاه کنیم؛ ما یک کشور آسیایی هستیم و برای گرفتن تجهیزات باید از اروپا قایق وارد کنیم. اما در حال حاضر امکانات خوب است.

ملی‌پوشان ایران خود را برای رقابت‌های جهانی، آسیایی و کاپ جهانی آماده می‌کنند که از اردیبهشت سال آینده آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری