اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۴۴۷
مربی قرمزهای مرسی‌ساید پیش از دیدار هفته آینده مقابل قهرمان فصل پیش جزیره اظهار داشت: لسترسیتی چیزی برای از دست دادن ندارد به همین خاطر جدال سختی می‌شود.
۱۹:۱۵ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| دوشنبه هفته آینده جدال حساسی بین لیورپول و لسترسیتی در ورزشگاه «کینگ پاور» برگزار می‌شود. از طرفی لیورپول برای قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر تلاش می‌کند و از طرف دیگر لستر باید خود را از سقوط به دسته پایین‌تر حفظ کند.

یورگن کلوپ در این خصوص اظهار داشت: هفته آتی،‌ تیم متفاوت و جدیدی خواهیم دید. آنها در جایگاه بسیار سختی قرار داشته و 100 درصد برای پیروزی پا به مسابقه می‌گذراند. این لحظه‌، زمانی است که باشگاه متوجه می‌شود که هیچ کار دیگری نداشته مگر اینکه برای ماندن در لیگ برتر تلاش کنند. پس ما اولین تیمی بوده که با لسترسیتی جدید روبه‌رو می‌شویم.

وی ادامه داد: پس از آن باید به مصاف آرسنال برویم که همه می‌دانند چقدر آنها خوب هستند. آن دیدار هم بسیار سخت است ولی احتمال دارد که ما پیروز میدان شویم. تا جایی که بشود برای برد در مسابقه‌ها تلاش می‌کنیم.

در ماه ژانویه لیورپول دوران بسیار بدی را گذراند و ضمن حذف شدن از رقابت‌های جام حذفی و اتحادیه، از جمع مدعیان قهرمانی در جزیره نیز عقب افتاد.

مربی قرمزها تصریح کرد: من ژانویه را به عنوان یک تجربه می‌بینم. یک یادآوری برای روزهای پیش‌رو ، اکنون همه چیز خوب بوده و مردم باید متوجه شوند که ما هنوز شانس قهرمانی داریم.

کلوپ اضافه کرد: من این جمله را بارها تکرار کرده‌ام. من بهترین مربی دنیا نبوده اما جزو برترین‌ها قرار دارم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: کلوپ لیورپول
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری