اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۴۱۱
مدیر ورزشی تیم اتلتیکومادرید گفت:به باخت از رئال مادرید فکر نمی‌کنیم چون در غیر اینصورت دیوانه می‌شدیم.
۱۵:۰۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| فردا شب در ادامه مسابقات دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بایرلورکوزن در بای‌آرنا با اتلتیکومادرید روبه‌رو می‌شود.

به همین علت کوین کامینرو، مدیر ورزشی مادریدی‌ها در گفت‌وگویی با هفته‌نامه کیکر آلمان اظهارداشت:بعد از باخت از رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا، دوره شکست به سرعت سپری شد. چون اکثر بازیکنان در تیم‌های ملی گوناگون توپ می‌زنند. بلافاصله عازم اردوهای ملی شدند و فرصتی برای فکرکردن نداشتند.در باشگاه هم تلاش کردیم شکست را سریع فراموش کنیم.چون اگر اینگونه نمی‌شد، آن باخت ما را دیوانه می‌کرد.

وی دراین مصاحبه مفصل به نکات دیگری هم اشاره کرده که مشروح آن چنین است:

*آقای کامینرو، چقدر طول کشید تا بازیکنان شما توانستند باخت در فینال لیگ قهرمانان اروپا در تابستان اخیر مقابل رئال که دومین شکست در 3 سال گذشته برابر همشهری‌ها بود،را هضم کنند؟

خوشبختانه آن دوره به سرعت سپری شد. چون اکثر آنها در تیم‌های ملی گوناگون توپ می‌زنند. بلافاصله عازم اردوهای ملی شدند و فرصتی برای فکر کردن نداشتند.در باشگاه هم تلاش کردیم شکست را سریع فراموش کنیم.چون اگر اینگونه نمی‌شد، آن باخت ما را دیوانه می‌کرد.

*خب باشگاه چه اقدامی انجام داد؟

این که از راه‌های مختلف تلاش شد آن دوره را سریع پشت سرگذاریم. به هرحال از نظر روحی، وضعیتی قدرتمند داریم و همه از توان روحی بالا و جنگندگی مثال‌زدنی بازیکنان‌مان تعریف می‌کنند. بازیکنانی که راحت تسلیم نمی‌شوند.درست است بازنده شدیم. اما خیلی از بازیکنان ما روحیه رسیدن به ایستگاه پایانی را داشته‌اند.

*به نظر می‌رسد تمام برنامه‌ریزی‌ها در اتلتیکومادرید بر مبنای همین روحیه تسلیم نشدن است.

درست است. خون ما عوض‌شدنی نیست. در وجود ما، امیدواری، کار و تلاش و حضوری کامل نهادینه است.در قبل همینگونه بوده، بعد از این همینگونه خواهد بود.

*از این امر که روزی عاقبت دیگو سیمئونه تیم را ترک کند، نمی‌هراسید؟

حتی برای یک ثانیه هم ترسی به دل خود راه نداده‌ایم. سیمئونه صددرصد روی حضور در اتلتیکو، تمرکز دارد. در گذشته هم چیزی بین ما نبوده که به خاطرش بترسیم.

*وقتی سیمئونه در اواخر سال 2011 به اتلتیکو آمد، دوره موفقیت‌‌آمیزی در تیم آغاز شد.اگر برود، این دوره تمام نمی‌شود؟

به این نکته فکر نمی‌کنیم. او با ما تا سال 2018 قرارداد دارد.او و بازیکنان به هم باور دارند.ما هم خوشحالیم و اطمینان داریم این همکاری همچنان ادامه خواهد یافت.

*بازیکنان کلیدی مثل گودین، خوان فران، گابی یا فرناندو تورس، بیشتر از 30 سال سن دارند. تا چه زمانی این گروه می‌توانند به تیم قدرت ببخشند؟

فکر نمی‌کنم از این بابت تیم دچار مشکل شود.چون در مجموع صاحب کادر بازیکن قوی هستیم.همینطور یک گروه فنی قوی در کنار تیم داریم. در باشگاه بازیکنان جوان با استعدادی در حال شکوفایی هستند. فکر می‌کنم نگرانی از این حیث نیست چون به قدر کافی استعداد جوان برای جایگزینی در اختیارداریم.

*به چه دلیل فکر می‌کنید کیفیت بالای چند سال گذشته را همچنان می توانید حفظ کنید؟

به این علت که عزم باشگاه بالا است، هر روز با جدیت کار می کنیم و پرتلاش هستیم. این فاکتورهای خوب، باعث می‌شود جوانترها بیشتر کار و تلاش کنند.

*چه زمانی اتلتیکومادرید عاقبت برنده لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد؟

سال جاری می‌تواند ما را به این آرزو برساند.البته در مقطع کنونی به چنین موضوعی فکر نمی‌‌کنیم. چون باید بازی به بازی، پیش برویم و صعود کنیم. حالا رقیبی سرسخت به اسم لورکوزن را در پیش داریم. باید این تیم را کنار بزنیم و به مراحل بالاتر برسیم تا آنوقت انتظار قهرمانی داشته باشیم.

*دوئل با لورکوزنی‌ها را چطور می‌بینید؟

بازی بسیار نزدیک و سخت، همینطور با گل‌های کم، درست مثل سال 2015.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری