اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۳۸۸
در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، پدیده دسته پنجمی انگلیس باید با برنده آرسنال و ساتون‌یونایتد بازی کند. این موضوع که باعث خوشحالی این تیم گمنام شده مطبوعات را تحت‌تاثیر قرار داده است.
۱۳:۳۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| شب گذشته قرعه‌کشی یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس انجام شد تا در مهمترین جدال، مورینیو به خانه بازگردد.

منچستریونایتد که بلکبرن را شکست داده باید در استمفورد بریج میهمان چلسی قدرتمند و صدرنشین جزیره قرار گیرد.

اما بر خلاف انتظار دیگر رویارویی جام حذفی، مطبوعات را تحت تاثیر قرار دارد. نه بازگشت مورینیو به خانه و نه نبرد حساس و دیدنی چلسی مقابل من‌یونایتد، بلکه خوشحالی تیمی دسته پنجمی در صفحه اول روزنامه‌ها قرار گرفت.

لینکولن که با شکست برنلی لیگ برتری توانست نام خود را بر سر زبان‌ها اندازد حالا باید به امارات بیاید. البته اگر آرسنال در جدال امشب خود مقابل ساتون‌یونایتد دسته پنجمی پیروز شود.

جام حذفی در نگاهی دیگر، یک آرزو برای تیم‌های کوچک کشور است. یک دستاورد، یک عشقی دست‌نیافتنی که برای هر تیمی محقق نمی‌شود. اما این بار شانس در خانه لینکولن را زده تا برای یک بار هم که شده با یکی از بهترین تیم‌های تاریخ انگلیس روبه‌رو شوند. آنها در تاریخ 133 ساله خود برای اولین بار به جمع 8 تیم برتر جام حذفی راه یافته‌اند.


ما به آرسنال خوردیم !

شاید این بچه‌ای که در صفحه آخر روزنامه تایمز عکسش منتشر شده، تنها آرزویش پیروزی امشب آرسنال مقابل ساتون باشد تا بتواند برای اولین یا شاید آخرین بار در ورزشگاه امارات تیم خودش را تشویق کند.

ما به آرسنال خوردیم، آرزوی صدساله فوتبال‌دوستان یک شهر است. شهری در شرق انگلستان، لینکولن‌شایر !

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: آرسنال لینکولن
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری