اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۳۷۲
مدیر فنی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که این تیم در هفته اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کار سختی مقابل الاهلی امارات خواهد داشت.
۱۲:۰۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| بهتاش فریبا در مورد شرایط فعلی استقلال اظهار داشت: «خوشبختانه بازیکنان از لحاظ روحی وضعیت خوبی دارند و تیم از لحاظ تاکتیکی هم به شرایطی مناسب رسیده است. ما در آخرین بازی ذوب‌آهن را با انجام یک بازی حساب‌شده شکست دادیم و این در حالی است که بردن این تیم در اصفهان کار بسیار سختی بود.»

 

وی در ادامه در خصوص تقابل با الاهلی امارات خاطرنشان کرد: «تیم‌های اماراتی و قطری از لحاظ امکانات و جذب بازیکن قابل قیاس با تیم‌های ایرانی نیستند. ما فیلم بازی‌های الاهلی را در تهران دیدیم و با نقاط ضعف و قوت آنها تا حدود زیادی آشنا هستیم. در امارات هم فیلم بازی‌های الاهلی برای بازیکنان شده تا شناخت بیشتری از این تیم پیدا کنند. الاهلی دو مهاجم خطرناک دارد و در مجموع تیم بسیار پرقدرتی است. کار ما مقابل آنها فوق‌العاده سخت خواهد بود.»

 

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در پایان تصریح کرد: «البته استقلال هم در آسیا تیم شناخته‌شده‌ای است و ما در این بازی برای امتیاز گرفتن به میدان خواهیم رفت. اعتقاد دارم که جوان‌های تیم می‌توانند در آسیا هم بدرخشند و خودشان را نشان دهند.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال فریبا
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری