اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۳۶۸
همسر این فوتبالیست در جدیدترین بیزینس پس از كار مدل و مزون، به تبلیغ یك سایت شرط‌بندی مشغول شده است.
۱۱:۴۵ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز|  همسر یكی از فوتبالیست‌های سرشناس كشورمان - كه سابقه عضویت در یك تیم پرطرفدار پایتخت را هم در كارنامه‌‌اش دارد - و انتشار عكس‌های خصوصی اش با فوتبالیست مورد نظر حتی به كمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و در نهایت محرومیت این فوتبالیست كشید به تازگی دست به كار جدیدی زده است.

 

او كه یكی از مدل‌های معروف تهران است از طریق اینستاگرام و همچنین به تازگی راه‌اندازی یك كانال تلگرام با انتشار عكس‌های غیرمتعارف خود حاشیه‌هایی را برای همسرش ایجاد كرده است.

 

همسر این فوتبالیست در جدیدترین بیزینس پس از كار مدل و مزون، به تبلیغ یك سایت شرط‌بندی مشغول شده كه در آن تبلیغات كازینو، پوكر و... به چشم می خورد و از لحاظ قوانین داخلی ممنوع محسوب می شود.

 

گفتنی است پس از احضار این فوتبالیست به كمیته اخلاق، او عكس‌های خصوصیاش با همسر خود را حذف كرد با این حال همسر این فوتبالیست نه تنها انتشار تصاویر خصوصی خود را در اینستاگرام محدود نكرده بلكه با راه‌اندازی یك كانال تلگرام - كه روز به روز هم بر تعداد اعضایش افزوده می شود - حضور پررنگ‌تری در فضای مجازی پیدا كرده است.

 

صد البته كه قصد دخالت در مسائل دیگران نداریم اما به نظر می رسد این‌گونه كارها تنها به ضرر جناب فوتبالیست است و او را كه دوباره اوج گرفته مجدداً به حاشیه می برد‌؛ شبیه همان كلیپی كه مدتی پیش و قبل از دربی 84  علیه تیم رقیب منتشر كرد!

 

نكته: هیچ مبارزه و فتحی پرافتخارتر و پرسودتر از این نیست كه مغلوب و محكوم عقل باشیم. / محمد حجازی

منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین