اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۳۴۳
تیم فوتبال ذوب آهن سه‌شنبه در اولین بازی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم العین امارات می‌رود.
۰۵:۴۴ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم فوتبال ذوب آهن ایران سه‌شنبه در اولین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در امارات به مصاف تیم العین می‌رود. ذوب آهن اگرچه بعد از حضور مجتبی حسینی به جای یحیی گل‌محمدی نتایج خوبی گرفت اما در سه هفته اخیر در لیگ برتر دچار افت شد و سه باخت متوالی را تجربه کرد.

ذوب آهن با این حال هنوز در رده چهارم لیگ برتر است و یکی از تیم‌هایی است که فوتبال تاکتیکی و روانی را ارایه می‌کند. امیدواریم ذوب آهن در اولین بازی آسیایی‌اش به شرایط خوب گذشته برگردد. 

العین امارات هم در لیگ این کشور در رده سوم جدول قرار دارد. العین تیم پرامکاناتی است و در آخرین بازی‌اش در امارات هم 3 بر یک الشباب را شکست داد. با این حال ذوب آهن همچنان متکی بر توانایی جوانان شایسته ایرانی هستند. 

عمرعبدالرحمان سرشناس‌ترین بازیکن العین است که یکی از تکنیکی‌ترین بازیکنان آسیاست اما ذوبی‌ها بازیکنانی مثل احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی رجب‌زاده و مرتضی تبریزی را دارند. اگر قاسم حدادی‌فر هم به این جمع اضافه شود ذوب آهن تیمی قدرتمند خواهد شد. رشید مظاهری هم درون دروازه اگر از نظر روحی و روانی شرایطش مطلوب باشد گل‌زدن به او سخت‌ترین کار می‌شود.

ذوب آهن ساعت 18 و 45 دقیقه به وقت تهران به مصاف العین می‌رود.

دیگر بازی این گروه بین دو تیم  الاهلی عربستان و بنیادکار ازبکستان در ساعت 20 و 45 دقیقه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری