اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۳۴۲
عضو هیات مدیره استقلال گفت: «بازیکنان به آن پختگی لازم رسیده اند و از لحاظ روانی می توانم بگویم از حریف هم بالاتر هستند.»
۰۵:۳۷ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز|  مسعود معینی درباره آخرین شرایط استقلال اظهار داشت: «شرایط تیم از نظر تاکتیکی بسیار خوب است. بردهای خوبی را به دست آورده ایم. فکر می کنم استقلال بتواند در ادامه نیز همین روند را دنبال کند و جایگاه خوبی را در آسیا و لیگ برتر کسب کند.»
 
وی افزود: «بچه ها اگر بتوانند تمام روال دربی را دنبال کنند می توانند مقابل الاهلی و التعاون سه امتیاز را کسب کنند. البته بازیکنان ما اعتماد به نفس بالایی را کسب کرده اند.»
 
عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه شاید جوانان استقلال دچار غرور شوند تصریح کرد: «مطمئن باشید غرور جوانان استقلال را نمی گیرد. بازیکنان به آن پختگی لازم رسیده اند و از لحاظ روانی می توانم بگویم از حریف هم بالاتر هستند. درست است که الاهلی تیم قدرتمندی است ولی همین الان آنها از استقلال ترس دارند.»
 
وی درباره مشکلات مالی بیان داشت: «خدا را شکر مشکل مالی نداریم. و حدسم این است که به قول کارشناسان کشتی بازیکنان چراغ اول را روشن خواهند کرد و به پیروزی خواهند رسید.»
 
معینی  اذعان داشت: «به همراه علیرضا منصوریان عازم دوبی شدم تا از نزدیک در کنار تیم حضور داشته باشم. ما دو بازی سخت خارج از خانه داریم اما از لحاظ روحی در شرایط خوبی هستیم و به دنبال کسب پیروزی خواهیم بود.»
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین