اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۳۲۷
مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران می گوید تیم محبوبش در آسیا حرف های زیادی برای گفتن دارد.
۰۵:۱۲ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| با كاوه رضایی درباره شهرآورد، بازی با الاهلی و... حرف زدیم، بخوانید.

* چرا از صحبت كردن حتی در میكسدزون هم گریزان هستی؟

اهل دوری از رسانه نیستم، می‌دانم بازیكن تیم پرطرفدار باید پاسخگو باشد، برای همه افراد در هر محیطی احترام قائل بوده و هستم ولی چند مرتبه اذیت شدم و تصمیم گرفتم همه تمركزم داخل مستطیل سبز باشد.

* چرا؟

حقیقتاً چند مرتبه كه صحبت كردم حرف‌هایم آن طور كه گفته بودم منتشر نشد و طبعاً ایجاد اشكال كرد و باید كلی انرژی می‌گذاشتم تا ثابت كنم چنین حرفی نزده‌ام، پس به خودم گفتم وقتی می‌توانم با سكوت مانع آزار خودم و احیاناً دیگران شوم چرا سكوت نكنم؟ به عنوان بازیكن تمام انرژی‌ام را داخل زمین خرج می‌كنم و حواسم به كارم در زمین است.

* اوضاع استقلال چطور است؟

خوشبختانه در این هفته‌ها شرایط خوب بوده، عملكرد و نتایج برای اعضای تیم و هواداران رضایتبخش است. باید با هوشیاری همین مسیر را ادامه دهیم و بتوانیم موفقیت‌هایمان را بهبود ببخشیم. باید دست در دست هم یكدل جلو برویم چون هنوز راه زیادی در پیش پای ما مانده است.

* قبل از بازی با پرسپولیس چه احساسی داشتی یا شفاف‌تر بپرسیم چقدر نگران بودی؟

همیشه سعی كرده‌ام منطقی فكر كنم چون خیلی مسائل بر منطق استوار است و به صورت كلی تفكر و اقدام غیر منطقی سرانجام ندارد. من شخصاً به این مسابقه خوشبین بودم حتی زمانی كه گل خوردیم به خودم می‌گفتم نتیجه بازی را باید عوض كنیم چون توانش را داریم. تغییر دادن نتیجه مسابقه نیاز به تلاش و دقت داشت كه با اقدام همه اعضای تیم محقق شد و این پیروزی شیرین‌ترین اتفاقی بود كه در هفته‌ها یا ماه‌های گذشته می‌توانست رقم بخورد.

* یادت هست بعد از پایان بازی اولین نفر چه كسی به تو تبریك گفت؟

قبل از بازی مطابق معمول از پدر و مادرم خواستم برایم دعا كنند، بعد از مسابقه هم با آنها صحبت كردم و خیلی از دوستانم با خوشحالی در تماس‌های مختلف تبریك گفتند. خوشبختانه این برد در تیم استقلال ایجاد تغییر یا به تعبیری غرور نكرد و در بازی خارج از خانه مقابل تیم خوب ذوب‌آهن هم به پیروزی رسیدیم.

* برخورد طرفداران ذوب‌آهن برایت قابل پیش‌بینی بود؟

بله، ارتباطی دوستانه و دوطرفه است. روزهای خوبی در ذوب‌آهن داشتم و تماشاگران اصفهانی به من محبت داشتند و بنده هم طبق وظیفه از آنها قدردانی كردم.

* درباره بازی با الاهلی امارات چه دیدگاه و صحبتی داری؟

به طور قطع برای گرفتن 3 امتیاز در امارات وارد میدان می‌شویم و تیم خوب، پرانرژی و با انگیزه استقلال قدرت لازم را برای كسب پیروزی برابر الاهلی و سپس التعاون عربستان داراست و امیدوارم با كسب 6 امتیاز به تهران برگردیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری