اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۲۶۴
مدافع کروات تیم فوتبال نفت تهران گفت: «خوشحالم دوباره برای نفت گلزنی کردم، البته پاس گل قاضی نیز فوق‌العاده بود.»
۱۸:۰۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| ایگور پراهیچ درباره دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی که با برتری 2 بر صفر شاگردان علی دایی خاتمه انجامید، اظهار داشت: «برد باارزشی را به دست آوردیم و توانستیم به جمع پنج تیم اول لیگ برگردیم. شرایط آب‌وهوایی در تبریز واقعاً سخت بود، اما خوشبختانه با سه امتیاز از آنجا برگشتیم.»

 

 

* برای تیم خوشحالم

وی افزود: «تیم ما شایسته بودن در بالای جدول است و دلیلش هم این است که فوتبال باکیفیتی ارائه می‌دهیم و از مربی بزرگی مثل علی دایی برخورداریم. بازیکنان نفت هم از کیفیت بالایی برخوردارند و متأسفانه در چند بازی بدشانسی‌های زیادی آوردیم که باعث شد در مقطعی به میانه‌های جدول سقوط کنیم. البته من خیلی خوشحالم که تیم دوباره اوج گرفته و تلاش می‌کنیم این روند ادامه پیدا کند.»

 

 

* پاس قاضی فوق‌العاده بود

پراهیچ در مورد گلزنی دوباره‌اش برای تیم نفت نیز تصریح کرد: «در میانه زمین توپ را به بازیکن سمت چپم دادم و تصمیم گرفتم به خط حمله اضافه شوم. محمد قاضی مرا در محوطه جریمه ماشین‌سازی به خوبی دید و یک پاس فوق‌العاده برای من ارسال کرد و خوشبختانه ضربه‌ام به تور دروازه نشست. از اینکه دوباره برای نفت گلزنی کردم خیلی خوشحالم و رضایتم بیشتر از این است که تیمم دوباره به جمع تیم‌های بالای جدول برگشت.»

 

 

* نفت شایسته حمایت از مدیران است

مدافع کروات نفت با ابراز امیدواری از اینکه مسئولان باشگاه خواسته‌های آنها را برآورده سازند، گفت: «تیم ما از بازیکنان و مربیان سطح بالایی برخوردار است و امیدوارم مدیران باشگاه هم در سطح آنها عمل کنند. واقعاً تیم ما شایسته حمایت است و مدیران نفت باید قدر تیم را دانسته و حمایت بیشتری از تیم داشته باشند.»

 

 

* همه برای دایی بازی می‌کنیم

پراهیچ در ادامه ضمن تقدیر از علی دایی تصریح کرد: «حس خوبی در تیم نفت دارم وقتی با مربی بزرگی چون علی دایی کار می‌کنم. دایی تمام فشارهای را روی دوش خودش قرار می‌دهد و هیچ وقت اجازه نمی‌دهد بازیکنی فشاری را بابت مشکلات تیم احساس کند. او انرژی مثبتی به همه ما می‌دهد و به همین خاطر است که بازیکنان در زمین مسابقه نهایت تلاش خود را می‌کنند تا نتیجه لازمه را کسب کنیم. داشتن چنین مربی در تیم ما واقعاً نعمت بزرگی است.»

 

 

* نفت و پرسپولیس جام می‌گیرند

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که "فکر می‌کنید در بین سه تیم بالای جدول در نهایت چه تیمی قهرمان لیگ خواهد شد؟"، عنوان کرد: «ابتدا در مورد تیم خودمان بگویم که ما قطعاً قهرمان جام حذفی خواهیم شد و پرسپولیس هم قهرمان لیگ می‌شود. در این دو مورد کوچک‌ترین تردیدی ندارم و با تمام احترامی که برای تیم تراکتورسازی قائلم این تیم شانسی برای کسب جام در این فصل ندارد. استقلال هم تیم خوبی است، اما آنها خیلی دیر بیدار شدند.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین