اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۲۶۳
پیشکسوت تیم استقلال گفت: «با توجه به اینکه کادرفنی در نیم‌فصل نتوانستند بازیکن جذب کنند باید لیگ و آسیا را اولویت‌بندی کنند و بر اساس آن از بازیکنان موجود استفاده کنند.»
۱۸:۰۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| میرشاد ماجدی تیم علیرضا منصوریان را نسبت به نیم‌فصل اول دگرگون شده می‌بیند چرا که دوندگی و جنگندگی در حال حاضر حرف اول را در استقلال می‌زند و به همین دلیل است که در هفته‌های اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده است اما این روند باید همچنان ادامه داشته باشد و استقلال در ادامه کار هم نتایج خوبی کسب کند.

 

اظهارات ماجدی را در ادامه می خوانید:

 

* استقلال در هفته‌های اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. در مورد اوضاع استقلال در آستانه لیگ قهرمانان آسیا صحبت می‌کنید؟

- استقلال در بازی‌های اخیرش روند بسیار خوبی داشته، چون ذهن‌شان را معطوف به بردن کرده‌اند و برای رسیدن به پیروزی تلاش هم می‌کنند. یعنی این خواستن پیروزی فقط به حرف نیست بلکه دوندگی و جنگندگی حرف اول را در استقلال در حال حاضر می‌زند و نتایج مثبتی هم گرفته‌اند. بازیکنان استقلال الان قدر گل‌هایی که می‌زنند را می‌دانند و به خوبی از گل‌هایی که می‌زنند محافظت می‌کنند.

 

* به نظر شما استقلال شکست‌ناپذیر شده است؟

- نباید با این کلمات استقلال را وصف کرد چون این همان تیمی است که در نیم‌فصل اول در دقایق آخر بازی دروازه‌اش باز می‌شد. الان باید بگوییم که استقلال به بلوغ فکری رسیده است و باید ادامه داشته باشد چون با شروع لیگ قهرمانان آسیا استقلال وارد یک چالش جدید می‌شود و چون در نیم‌فصل بازیکن نگرفته است باید با همین بازیکنان موجود به کارش ادامه بدهد. در حال حاضر کادرفنی استقلال باید اولویت‌بندی کنند که در آسیا و در لیگ برتر چه می‌خواهند چون حضور در دو جام مصدومان و محرومان زیادی روی دست کادرفنی خواهد گذاشت. اگر بخواهیم واژه شکست‌ناپذیر را برای استقلال بگوییم فقط یک کوه می‌سازیم و دیگران را برای شکستن آن کوه هم‌قسم می‌کنیم. به جای اینکه بگوییم استقلال شکست‌ناپذیر شده باید بگوییم که استقلال دگرگون شده است.

 

* چه تصوری از بازی استقلال مقابل الاهلی امارات در لیگ قهرمانان آسیا دارید؟

- جام باشگاه‌های آسیا فلسفه‌اش با لیگ خیلی فرق دارد. نوع آرایش کاری، نوع هدایت تیم و نوع اسکان و میزبانی و تمام مسایل آسیا با لیگ فرق دارد اما الاهلی امارات سخت‌تر از السد قطر، پرسپولیس یا ذوب‌آهن نیست و در همین رده‌هاست. نوع نگاه‌های کادرفنی به بازی‌های آسیایی فرق می‌کند و اینکه با چه آرایشی بازی می‌کنند خیلی مهم است. الاهلی آنقدر قوی نیست که بخواهد استقلال را به چالش بکشد.

 

* یعنی الاهلی در خانه‌اش هم نمی‌تواند از پس استقلال بربیاید؟

- استقلال به یک بلوغ فکری رسیده است یعنی اینکه آنها برای شکست نخوردن تلاش می‌کنند و زحمت خودشان را می‌کشند که گل نخورند و الاهلی آن تیمی نیست که بتواند این فشار لازم را روی استقلال بیاورد. الاهلی در واقع یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های امارات است اما الان امارات لیگ قوی ندارد. استقلال به خاطر بازی‌های اخیرش و روند خوبی که داشته می‌تواند با امتیاز از امارات برگردد.

 

* روند خوب استقلال منصوریان را به لحاظ روحی و فکری در چه شرایطی قرار داده است؟

- نسبت به نیم‌فصل اول یک دگرگونی فنی و فکری در تیم ایجاد شده و مطمئنا با آرامش بیشتری کار می‌کنند. کادرفنی در نیم‌فصل اول فشارهای زیادی را تحمل کردند اما منصوریان الان با آرامش بیشتری تیم را هدایت می‌کند. تنها مشکل تیم این است که در نیم‌فصل نتوانستند بازیکن جذب کنند و در طول مسابقات به خاطر خستگی، محرومیت و مصدومیت به لحاظ عددی بازیکن کم می‌آورند. مگر اینکه کادرفنی لیگ و آسیا را اولویت‌بندی کنند و بر اساس آن از بازیکنان موجود استفاده کنند.

 

* ستار همدانی روز گذشته در مصاحبه ای گفته مهرداد محمدی می خواسته با استقلال به اردوی ترکیه برود و چون او را نبردند به راه آهن رفته است. پیشتر نزدیکان امیر قلعه نویی هم چنین ادعایی کرده بودند. شما چنین موضوعی را تایید می کنید؟

- بابا این طور نیست. مهرداد محمدی آن فصل دو روز با ما تمرین کرده بود و تیم داشت به ترکیه می رفت که آمد و گفت من هم به ترکیه می آیم. گفتم چه کسی گفته؟ گفت امیرخان. من گفتم امیرخان باید به تو بگوید یا به من؟ زنگ زدم به قلعه نویی و او گفت اگر راه دارد با خودمان ببریمش. گفتم بابا فردا داریم می رویم همین طوری که نمی شود. نیاز به هماهنگی دارد و خلاصه نشد که با تیم بیاید. گفت اگر مرا نمی برید، مدارکم را بدهید. من هم گفتم مگر مدارکت دست من است؟ بعد هم که رفت مدارکش را از آقای جویباری گرفت و رفت راه آهن.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: ماجدی استقلال
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری