اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۲۵۹
سریال درگیری سرمربیان سپاهان با کانون هواداران و لیدرهای این باشگاه دو سالی در حال پخش است.
۱۷:۳۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| سریال درگیری سرمربیان سپاهان با کانون هواداران و لیدرهای این باشگاه دو سالی در حال پخش است. از تهدید در فرودگاه که باعث فراری شدن کرانچار شد تا به امروز که عبدا... ویسی خونش به جوش آمده و علیه آنها افشاگری می‌کند، این سریال ادامه دارد و معلوم نیست قسمت پایانی آن کی پخش می‌شود؟ ماجرای دعوای ویسی با یکی از مسوولان سابق کانون هواداران سپاهان صدایش به تهران هم رسیده. بعد آنکه عبدا... ویسی علیه فردی که از او پول می‌خواسته، مصاحبه کرد حالا به نظر می‌رسد باشگاه و مدیران کارخانه فولاد مبارکه دیگر نمی‌توانند مثل ماجرای فرکی و استیماچ، ویسی را هم دریبل بزنند. در زمان فرکی پیامک‌هایی با محتوای فحش‌های ناموسی به سرمربی وقت آن زمان سپاهان می‌رسید و باشگاه هیچ برخوردی با آنها نکرد حتی بعد از افشاگری فرکی در تلویزیون. بعد از فراری شدن فرکی از اصفهان، با استیماچ هم چنین کاری کردند.

 

این اتفاقات در حالی رخ داده که ماجرای درگیری سرمربی سپاهان با مسئول سابق کانون هواداران ریشه‌اش به یک مربی خارج‌نشین برمی‌گردد. گویا این فرد از ویسی پول می‌خواسته و زمانی که با جواب منفی از سوی ویسی مواجه می‌شود، با مربی خارج‌نشین تماس برقرار می‌کند و می‌گوید فرکی و قلعه‌نویی که این همه قهرمانی داشتند را بیرون انداختیم؛ ویسی که عددی نیست.

 

این فرد حتی به این مربی بدون تیم می‌گوید نمی‌گذاریم ویسی بماند و بعد از رفتن او تو را سرمربی می‌کنیم. مربی خارج‌نشین هم شماره کارت این مسوول را که برای خودش دم و دستگاهی در باشگاه به راه انداخته و با ماشین فرانسوی‌اش این ور و آن ور می‌رود و حتی بودجه زیادی در اختیار دارد، می‌گیرد و پول به حساب او واریز می‌شود. یکی از مربیان جوان که شاهد این تماس‌ها بوده، ماجرا را به عبدا... می‌رساند و سرمربی سپاهان ماجرا را به مسوولان باشگاه منتقل می‌کند و بعد از آنکه فرد مسوول سابق مورد بازخواست قرار می‌گیرد، واریز پول از سوی مربی مذکور را تایید می‌کند اما مدعی می‌شود که این پول برای تهیه جهیزیه یکی از آشنایانش به حساب وی واریز شده است. جدا از این اتفاق نه‌تنها برخوردی با آن فرد نمی‌شود بلکه در حال حاضر در باشگاه سپاهان رفت و آمد دارد و انگار «نه خانی آمده و نه خانی رفته».

 

از سوی دیگر چهار لیدر در بركناري مربيان مربیان بخت‌برگشته سپاهان نقش دارند. برای روشن شدن ماجرا با جازان رییس جدید کانون هواداران سپاهان تماس گرفتیم اما او پاسخی مبهم به اتفاقات اخیر داد: «ماهیت این شخص برای ما مشخص نشده و عبدا... ویسی اسم آن فرد را به مسوولان سمت‌دار بدهد. هر زمان اسامی افراد یا فردی را سرمربی سپاهان بگوید، ما پیگیری می‌کنیم. باید با سند و مدرک ثابت کنند که پولی رد و بدل شده وگرنه به خود ویسی هم گفتم به همان‌هایی که ماجرا را گفتی بگو زودتر با فرد خاطی برخورد کنند.»


با توجه به اتفاقات اخیر به نظر می‌رسد پرونده ویسی هم به سرنوشت مربیان قبلی دچار شود و آب از آب تکان نخورد. عدم برخورد مسوولان سپاهان و دیگر نهادها در اصفهان باعث شده تا کانون هواداران سپاهان به کانون فتنه علیه مربیان تبدیل شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین