اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۲۵۸
مدافع ارمنستانی تیم استقلال گفت: این بردها تداوم داشته باشد و به آن هدفی که همه مان دنبال می کنیم برسیم.
۱۷:۳۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| هرایر مگویان درباره آخرین شرایط استقلال اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم. بردهای خوبی را به دست آوردیم. خیلی خوشحالم از این نتایجی که استقلال گرفته است امیدوارم که این بردها تداوم داشته باشد و به آن هدفی که همه مان دنبال می کنیم برسیم.

 

وی درباره مصدومیت طولانی خاطرنشان کرد:من دچار آسیب دیدگی شدم که البته این بخشی از فوتبال است. بد موقع این اتفاق برایم افتاد و باعث شد که نتوانم بازی کنم.

 

مدافع تیم استقلال درباره برد دربی بیان داشت: من این بازی را در ورزشگاه دیدم. برد خیلی خوبی بود. همه جای دنیا دربی مهم است البته در ایران هواداران بیشتر پیگیر این بازی هستند. همه می گویند سه امتیاز دارد اما من اعتقاد دارم این بازی فراتر از سه امتیاز است. ما با یک بازی منطقی توانستیم این بازی را ببریم. ما به نیت برد وارد زمین شدیم و پیش از بازی هم مصمم بودیم که این اتفاق بیفتد. خداراشکر این اتفاق افتاد. 

 

مگویان درباره اینکه با بازگشت دوباره اش به میادین کارش برای حضور در ترکیب استقلال سخت تر خواهد شد تصریح کرد: هیچ تیمی با 11 نفر تمریناتش را ادامه نمی دهد. تیم 22 بازیکن دارد که هدف همه ما یکی است و می خواهیم بهترین نتایج را کسب کنیم. من تلاش می کنم با بازگشت دوباره ام به تمرینات بهترین عملکرد را داشته باشم. و نظر مساعد کادر فنی را برای حضور در ترکیب جلب کنم. 

 

وی درباره جوان گرایی تیم استقلال اذعان داشت: ما جوان های خیلی خوبی داریم میانگین سنی تیم ما پایین است و همه بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار هستند تا در ترکیب تیم قرار بگیرند. فرشید اسماعیلی، بهنام برزای، حسین حسینی، امید نورافکن و چندبازیکن امید ما همگی در بهترین شرایط قرار دارند و این باعث شده که کادر فنی کار سختی داشته باشد چون بازیکنان همگی شرایط خوبی دارند و انتخاب 11 نفر را سخت می کند.

 

مدافع تیم استقلال درباره طولانی شدن زمان مصدومیتش بیان داشت: مصدومیت من طولانی نشده این روزها هر 4 روز یک بار استقلال بازی می کند و چون تعداد بازی ها زیاد است همه فکر می کنند مصدومیت من طولانی شده است.

 

وی درباره دیدار مقابل الاهلی گفت:شناخت چندانی از این تیم ندارم فقط می دانم بازیکنان خارجی خیلی خوبی دارد. آنها میزبان هستند و برای کسب برد مقابل ما به میدان می آیند اما این را بدانید که استقلال به دنبال ستاره سوم است و می خواهیم در آسیا قدرت نمایی کنیم. به دنبال برد در بازی های خود در لیگ قهرمانان آسیا هستیم تا از این گروه صعود کنیم.

 

مگویان درباره اینکه آیا استقلال در لیگ شانسی برای قهرمانی دارد خاطرنشان کرد: اگر یادتان باشد پارسال هم تا هفته بیست و پنجم صدرنشین بودیم و سپس در آخرین لحظات قهرمانی را از دست دادیم. فوتبال بالا و پایین دارد و هنوز امتیازات زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. امیدوارم بتوانیم رتبه خوبی را در جدول کسب کنیم. حضور در صدر جدول استرس به وجود می آورد. پارسال ما چنین شرایطی را داشتیم امیدوارم استرس یقه پرسپولیس را بگیرد و ما بتوانیم قهرمان شویم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری