اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۲۵۵
دو بازیکن تیم الاهلی امارات در آستانه اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال تهران خواهان حضور و حمایت هواداران خود در ورزشگاه شدند.
۱۷:۰۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| به نقل از سایت رسمی باشگاه الاهلی امارات، ماجد حسن، بازیکن خط میانی تیم الاهلی امارات درباره رویارویی با شاگردان علیرضا منصوریان گفت: حضور قدرتمند  تیم الاهلی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا چالش جدیدی است و ما آماده مصاف با تیم استقلال تهران هستیم. از هواداران می‌خواهم قدرتمندتر از همیشه در این بازی حساس بازیکنان الاهلی را مورد تشویق و حمایت خود قرار دهند.

حسن افزود: حضور و حمایت هواداران قدرت زیادی به تیم الاهلی جهت بازی برابر استقلال تهران می‌دهد. هر چند آنها همانند همیشه از ما حمایت خواهند کرد و امیدوارم بتوانیم برنده این بازی باشیم.

سالمین خمیس، مدافع تیم الاهلی در خصوص اولین بازی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال تهران گفت: بازیکنان الاهلی مصمم به حفظ نام و اعتبار این تیم هستند. تیمی که دو فصل قبل حضور قدرتمندی در لیگ قهرمانان آسیا داشت و مورد احترام تمام حریفان بود. ما از فردا راه جدیدی را در این رقابت‌ها پیش رو داریم و هواداران هم قطعا 90 دقیقه از تیم الاهلی برابر استقلال حمایت خواهند کرد.

تیم‌های الاهلی امارات و استقلال تهران فردا (دوشنبه) در اولین بازی گروه A لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند.
منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین