اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۲۲۷
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان، گفـت: فردا استقلال خوزستان نه بلکه تیم ملی ایران با تیم عربستانی بازی دارد.
۱۵:۱۵ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| علی پورکیانی در گفت‌وگویی، در مورد مشکلات مالی باشگاه استقلال خوزستان، گفت: وزیر ورزش و جوانان دستور به تشکیل یک کار گروه با حضور افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان، نماینده استانداری و نماینده باشگاه داده است تا هر چه زودتر مشکلات تیم حل شود. وزیر ورزش بسیار مصر است تا از طریق بانک ملی مشکلات مالی تیم حل شود. همانطور که حسن روحانی رئیس جمهور گفته مشکلات خوزستان باید حل شود، قطعا یکی از مشکلات خوزستان هم فوتبال و ورزش آن است. امیدوارم این مشکلات مالی با پیگیری‌های که صورت می‌گیرد حل شود و از این دغدغه دربیاییم. 2-3 ماه تا پایان مسابقات زمان باقی مانده و امیدواریم هر چه زودتر این مشکلات حل شود.

وی در مورد اولین دیدار تیمش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الفتح عربستان، اظهار داشت: بازیکنان ما هر وقت پای غیرت مطرح باشد سنگ تمام می‌گذارند برای هر چهار نماینده فوتبال ایران در آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم. نمی توانم بگویم که فردا استقلال خوزستان با الفتح عربستان بازی دارد بلکه فردا تیم ملی ایران به دیدار عربستان می‌رود. امیدوارم بازیکنان سر بلند از این دیدار خارج شوند. پیروزی تیم عربستان باعث شادمانی همه مردم ایران است.

پورکیانی در مورد اینکه ایا تمهیدات لازم برای سفر به امارات انجام شده است، گفت: قرار است طی امروز و فردا اقدامات لازم صورت بگیرد تا ببینیم چه شرایطی به وجود می‌آید. تا به این لحظه هنوز هزینه‌های سفر به عمان را پرداخت نکردیم و باید تلاش کنیم تا از طریق تأمین اعتبارات این مشکل را حل کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین